roliga bilder *biltråd*

Sv: roliga bilder *biltråd*

hehe ja jag gillar den. Så kan han stå och roa sig med den leksaken länge länge =)

Min hund vilar i soffan. Och jag lovar, hon låg sådär minst en halvtimma.

Picture046.jpg

PICT1278.jpg

Kepan på, gott folk!

PICT0615-1.jpg

- Snääälla! Kan jag inte få ligga kvar i sängen! Ser ni inte hur snäll jag ääär.... hihi.. sötehund!

PICT1785.jpg

Ser ut som Scooby-dooo! :rofl:

PICT1799.jpg

Ser heelt galen ut! *busar och hoppar upp på mig och leker farlig monster-varg* :love:

PICT1472.jpg

Kortet i sig är kanske inte roligt :angel: . Det som var roligt var att han stod jättefint precis när jag väntar på skärpan. Men precis i samma ögonblick jag knäpper så viker han ner benen och bara börjar kissa.. hahaha

Senast ändrad:

Tack :love:
Dom blir nästan alltid fula på kort :p

DSC05081.jpg

Tycker han ser ut som en liten isbjörn - fast kramvänligare...

Escodobe: Underbar bildserie med träffsäkra kommentarer. Gillade tångruskan :D. Vi garvade gott hela familjen - även hunden som synes
picture.aspx

Akira tar sig ett ler bad, syrran Athena är inte lika imponerad.

1juli3.jpg

Träskkrokodilen anfaller;)

1juli4.jpg

en välgörande lermask

1juli7.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
790
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 164
Senast: MML
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 823
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 995

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka