Rolig häst på facebook

Twihard

Trådstartare
I januari cirkulerade en rolig hästvideo på fb med en fuxfärgad valack som stod framför en bil. Jag älskade den men hittar den inte längre. Vet någon hur jag kan hitta den?

Sv: Rolig häst på facebook

De var väl en privat film som delades? Har iaf sätt den nyligen men de var nog nån av mina vänner som delade den :)

Sv: Rolig häst på facebook

ja den delades flera tusen gånger uppladdad av någon. letar namnet på den personen eller videon så jag kunde visa min kompis :/

Liknande trådar

Kropp & Själ Mitt tonårsbarn kläckte ur sig att det är så orättvist att ha missat hur rolig världen var "förr" Konserter- som av någon anledning var... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
5 939
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 866
Senast: Red_Chili
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
655
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
541
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka