Rolig häst på facebook

Twihard

Trådstartare
I januari cirkulerade en rolig hästvideo på fb med en fuxfärgad valack som stod framför en bil. Jag älskade den men hittar den inte längre. Vet någon hur jag kan hitta den?
 
Sv: Rolig häst på facebook

De var väl en privat film som delades? Har iaf sätt den nyligen men de var nog nån av mina vänner som delade den :)
 
Sv: Rolig häst på facebook

ja den delades flera tusen gånger uppladdad av någon. letar namnet på den personen eller videon så jag kunde visa min kompis :/
 

Liknande trådar

Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
8
· Visningar
1 159
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 139
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 373
Senast: mars
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
518

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Konsten att välja ett bra hundnamn
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp