Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har också märkt det! Använder bara IE på min egna dator, nu när jag börjat använda pojkvännens dator en del (han har firefox) så går rofl-gubben betydligt snabbare!
Var bara tvungen att öppna Safari för att kolla, använder annars alltid Firefox och då rullade rofl gubben väldigt långsamt! :O Banangubben hoppade i samma tempo Rätt skrämmande att se den så långsamt när man är van med något annta
Ekonomi & Juridik
Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
Juridik & Ekonomi Nej, visst finns det olagliga hundar och katter..
Men jag svarade på:
Jag tolkade den formuleringen som att du inte var medveten om att...
Hundavel & Ras Och måste tillägga att om min formulering lät spydig så var det absolut inte så jag menade det. Utan en uppriktig undran ifall det finns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.