bara dubelkollar :Robyn kan hitta Marion genom att han tjuvar av henne? Eller har han gissningar på vem som är Marion utöver sin tjuvande förmåga
Hmm.. Detta är ju lite skumt. Du citerar mig men skriver inget om det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
bara dubelkollar :Robyn kan hitta Marion genom att han tjuvar av henne? Eller har han gissningar på vem som är Marion utöver sin tjuvande förmåga
HahahaHmm.. Detta är ju lite skumt. Du citerar mig men skriver inget om det
Eftersom vi snart får gäster så måste jag lägga en röst men det finns ju typ inget att gå på... LLs har flest inlägg av alla och strax därefter kommer @quarter4ever frågan är om hon är en ulv som vill få fart på leken och därför skriver många inlägg? Att hon dessutom citerar Lilltess utan att skriva något kanske är skumt det också... Så om jag helt och hållet bortser ifrån att Q brukar skriva flest inlägg av alla och att det dessutom är lätt att göra misstag med citeringarna så tycker jag att Q är skum, hon brukar ju alltid vara skum.
Snurrfian röstar på quarter4ever eftersom hon skriver så många inlägg och det skulle kunna vara en ulv som vill få igång leken.
Nu har jag vaknat igen. Har läst ikapp och såhär första vändan var det ingenting som jag direkt reagerade över.
Snurrfians röst ser jag egentligen inte som så jätteskum med tanke på att det är lekens första röst.
Men sedan kom jag att tänka på Robyn - som är ond utanför lyan. Hon känner inte till lyan och lyan känner inte till henne... Och då tänkte jag på Snurrfians röstmotivering igen. "Jag röstar på Q för att hon gör si och så - fast hon brukar göra si och så så egentligen är det inte skumt, men jag röstar på henne ändå". Typ.
Det känns som att Snurris vill vara tydlig med att hon röstar på den enda hon får till någon teori om - hon är noga med att själv kommentera bristerna i sin teori. Kan det vara för att hon inte vill riskera att få ulvarna efter sig?
Nja. Jag vet inte. Det kan ju lika gärna betyda att hon är god? Och vad är oddsen på att Snurris skulle vara ond utanför lyan - igen?
Hittat in för kvällen.
Tycker @Sookie uppför sig misstänkt med sitt ulvprat men skulle hon verkligen vara så tydlig med detta direkt .
Grunnar även på denna filosofiska fundering, Är det eller är de Inte ulvigt att få igång leken
Hittat in för kvällen.
Tycker @Sookie uppför sig misstänkt med sitt ulvprat men skulle hon verkligen vara så tydlig med detta direkt .
Grunnar även på denna filosofiska fundering, Är det eller är de Inte ulvigt att få igång leken
Väldigt lite att gå på och omöjligt att säga någonting alls om vem som är vad.
Jag tänker iaf så här. En ulv håller (kanske?) låg profil i början och inväntar kanske lite mer aktivitet och röster innan denna visar sig, allt för att göra sig så osynlig som möjligt och inte dra blickarna till sig.
Och det är därför Malinois röstar på bumpo en spelare som vad jag kan se inte har visat sig överhuvudtaget?
Fast jag tror att i början beror nog aktiveten hur man är som person. Jag tror inte @bumpo har hittat leken.