Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På A säger jag nej och på B får jag nog kalla in @Hedinn men spontant lutar det åt samma svar där oxå...Hittat hit och har några frågor om Robyn, @Paddington @Hedinn Får Robyn välja att ge förmågan till sig? Och får hon skicka till samma flera gånger?
Vi tänkte köra en extra röstning efter varje DL vilka rader som ska delas ut.....Little Joans spionrader ( de ca hälften hon får) lottas de fram ?
Om spionen är död kan ingen drälla längre.....Och Princess Joanna får hon drällrad även om spionen dör? Eftersom det står så länge Joanna lever?
puben The Merry Men.
bartender på baren "the Merry Women".
De kanske tittade för djupt i den där dunkenHur ska ni ha det?
puben är liten nedgången så den har tappat några bokstäver på skylten utanför......Hur ska ni ha det?
aha då är det helt enkelt en variant av en lösmynt spion vi har .Om spionen är död kan ingen drälla längre.....
Varför berättade ingen för mig att det var en dålig idé att dricka en hel flaska bubbel igår
bara dubelkollar :Robyn kan hitta Marion genom att han tjuvar av henne? Eller har han gissningar på vem som är Marion utöver sin tjuvande förmågaRobyn hittar Marion:
BarMaid Marion* - Robyns själsfrände och servitris på The Merry Women. Inser att folk kanske inte alltid är vad de ser ut för att vara och är uppriktigt orolig för Robyn. Ställer varje kväll någon mot väggen och hittar hon Robyn blir bägge av med sina förmågor, samtidigt som Marions intresse för andra människor falnar (förmågan försvinner)
bara dubelkollar :Robyn kan hitta Marion genom att han tjuvar av henne? Eller har han gissningar på vem som är Marion utöver sin tjuvande förmåga
Du och jag @Idahoe Du och jag.Underbart tema @Paddington och @Hedinn
Efter att ha sett alla modifierade roller är jag väldigt nöjd med att jag inte försökte hinna leka fast jag inte har tid
Men bänkar mig på åskådarläktaren (parkbänk utanför puben med bra insyn?) med popcornskålen och vinglaset ikväll! Heja heja!
Tacka @Myrten & @Hedinn för både tema och roller, jag försökte mest bara komma in i delfinstadie så jag hängde med på hur de tänkteUnderbart tema @Paddington och @Hedinn
Efter att ha sett alla modifierade roller är jag väldigt nöjd med att jag inte försökte hinna leka fast jag inte har tid
Men bänkar mig på åskådarläktaren (parkbänk utanför puben med bra insyn?) med popcornskålen och vinglaset ikväll! Heja heja!