Jag verkar ju inte missat så mycket såhär inför första DL, som väntat.
Det jag reagerar på är bsf och Habina.
I mina ögon dock inte mindre chans än för någon annan.
Därav väljer jag att lägga min röst såhär: hemlig röstar på Habina för att jag tror att hon vet något om Snurrfian (och att jag väljer att inte rösta på Snurrfian är för att jag störde mig mer på Habinas röst ).
Det jag reagerar på är bsf och Habina.
Bsf för att hon reagerar så starkt i mitt tycke på Snurrfians röst.Nu har jag vaknat igen. Har läst ikapp och såhär första vändan var det ingenting som jag direkt reagerade över.
Snurrfians röst ser jag egentligen inte som så jätteskum med tanke på att det är lekens första röst.
Men sedan kom jag att tänka på Robyn - som är ond utanför lyan. Hon känner inte till lyan och lyan känner inte till henne... Och då tänkte jag på Snurrfians röstmotivering igen. "Jag röstar på Q för att hon gör si och så - fast hon brukar göra si och så så egentligen är det inte skumt, men jag röstar på henne ändå". Typ.
Det känns som att Snurris vill vara tydlig med att hon röstar på den enda hon får till någon teori om - hon är noga med att själv kommentera bristerna i sin teori. Kan det vara för att hon inte vill riskera att få ulvarna efter sig?
Nja. Jag vet inte. Det kan ju lika gärna betyda att hon är god? Och vad är oddsen på att Snurris skulle vara ond utanför lyan - igen?
Och Habina för att hon tycker att Snurrfian som ond utanför lyan är det en liten chans för.Intressant tanke kring rösten, men jag håller ändå med dig om att snurrfian som ond utanför lyan BORDE vara liten chans för. Jag tänker att hon bara ville hitta något att rösta på och markera att det var en dåligt underbyggd röst.
I mina ögon dock inte mindre chans än för någon annan.
Därav väljer jag att lägga min röst såhär: hemlig röstar på Habina för att jag tror att hon vet något om Snurrfian (och att jag väljer att inte rösta på Snurrfian är för att jag störde mig mer på Habinas röst ).