men det står i rollistan?Och jag tänker inte förklara närmare. Men jag har inte blandat ihop rollerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
men det står i rollistan?Och jag tänker inte förklara närmare. Men jag har inte blandat ihop rollerna.
Jag vill ha tillbaks @PaddingtonVarför dröjer @Harald_Treutiger ???
Äsch, du får smaka på min egengjorda tomatsoppa så är saken biff!Japp!
Efter en otroligt spännande, intensiv och jämn Robinson-tävling visade det sig att det var lag syd som till slut hamnade i Örådet.
Väl på plats hade deltagarna väldigt svårt att bestämma vem de skulle rösta på och produktionen var tvungen att skjuta upp avgörandet både en och två gånger, men till slut kunde man köra igång.
En röst på Baren-Molle
En röst på Barne-Molle till
En röst på Kitty
En röst på Zubeyde
osv osv
Jag är ledsen att säga, men den som får lämna Robinson-Buke idag är:
Spionen Baren-Molle
Har lite svårt för tomatsoppa. Något annat?Äsch, du får smaka på min egengjorda tomatsoppa så är saken biff!
Men skit. Och vart tog @Samir vägen?Efter en otroligt spännande, intensiv och jämn Robinson-tävling visade det sig att det var lag syd som till slut hamnade i Örådet.
Väl på plats hade deltagarna väldigt svårt att bestämma vem de skulle rösta på och produktionen var tvungen att skjuta upp avgörandet både en och två gånger, men till slut kunde man köra igång.
En röst på Baren-Molle
En röst på Kitty
En röst på Zubeyde
osv osv
Spionen Baren-Molle
Näe, jag hittade på det.men det står i rollistan?
Men skit. Och vart tog @Samir vägen?
Dumma dumma er och mest polis polis potatisgris (helt OT)
Mhm. Bättre lynchning kanske. Inser när jag kollar röstlistan att det är flera jag inte har en aning om var de står. Funderar också på att helt byta spår och börja om på nytt.Har lite svårt för tomatsoppa. Något annat?
Efter en otroligt spännande, intensiv och jämn Robinson-tävling visade det sig att det var lag syd som till slut hamnade i Örådet.
En röst på Baren-Molle
En röst på Kitty
En röst på Zubeyde
osv osv
Spionen Baren-Molle
Paddington har det ganska så rörigt hemma just nu så jag tror inte hon skulle varit till så mycket större hjälp - hon hade nog inte bara tappat bort burken m röster utan även rört till hela leken...Jag vill ha tillbaks @Paddington
fick ju den känslan förut när jag läste hans inlägg 21.17.....
och det var därför jag inte vill rösta på honom...
MEN med det sagt så har jag nog greppat vad JMB försökt få fram också så jag tror jag hänger med
hm tror nog hon hade doppat nosen i burken -om jag känner henne rättPaddington har det ganska så rörigt hemma just nu så jag tror inte hon skulle varit till så mycket större hjälp - hon hade nog inte bara tappat bort burken m röster utan även rört till hela leken...