Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Efter en otroligt spännande, intensiv och jämn Robinson-tävling visade det sig att det var lag syd som till slut hamnade i Örådet.

Väl på plats hade deltagarna väldigt svårt att bestämma vem de skulle rösta på och produktionen var tvungen att skjuta upp avgörandet både en och två gånger, men till slut kunde man köra igång.

En röst på Baren-Molle
En röst på Barne-Molle till
En röst på Kitty
En röst på Zubeyde
osv osv


Jag är ledsen att säga, men den som får lämna Robinson-Buke idag är:

Spionen Baren-Molle
 
Efter en otroligt spännande, intensiv och jämn Robinson-tävling visade det sig att det var lag syd som till slut hamnade i Örådet.

Väl på plats hade deltagarna väldigt svårt att bestämma vem de skulle rösta på och produktionen var tvungen att skjuta upp avgörandet både en och två gånger, men till slut kunde man köra igång.

En röst på Baren-Molle
En röst på Barne-Molle till
En röst på Kitty
En röst på Zubeyde
osv osv

Jag är ledsen att säga, men den som får lämna Robinson-Buke idag är:

Spionen Baren-Molle

:banghead: :banghead: :banghead: Kommentarer överflödiga. Nu måste jag ta mig ett tröstligg och jag antar att jag får nöja mig med @Samir :(
 
Efter en otroligt spännande, intensiv och jämn Robinson-tävling visade det sig att det var lag syd som till slut hamnade i Örådet.

Väl på plats hade deltagarna väldigt svårt att bestämma vem de skulle rösta på och produktionen var tvungen att skjuta upp avgörandet både en och två gånger, men till slut kunde man köra igång.

En röst på Baren-Molle
En röst på Barne-Molle till
En röst på Kitty
En röst på Zubeyde
osv osv


Jag är ledsen att säga, men den som får lämna Robinson-Buke idag är:

Spionen Baren-Molle
Men skit. Och vart tog @Samir vägen?
 
Efter en otroligt spännande, intensiv och jämn Robinson-tävling visade det sig att det var lag syd som till slut hamnade i Örådet.

Väl på plats hade deltagarna väldigt svårt att bestämma vem de skulle rösta på och produktionen var tvungen att skjuta upp avgörandet både en och två gånger, men till slut kunde man köra igång.

En röst på Baren-Molle
En röst på Barne-Molle till
En röst på Kitty
En röst på Zubeyde
osv osv


Jag är ledsen att säga, men den som får lämna Robinson-Buke idag är:

Spionen Baren-Molle
:crazy:
fick ju den känslan förut när jag läste hans inlägg 21.17.....
och det var därför jag inte vill rösta på honom...
MEN med det sagt så har jag nog greppat vad JMB försökt få fram också ;) så jag tror jag hänger med:)
 
Vill bara säga att jag har det lite körigt imorgon, så om jag inte blir käkad, så kommer jag inte dyka upp förrän efter 17-18 nånting. Det tar på att förlusta sig kan jag avslöja. För den som tror att det bara är att slöa. :p
 
:crazy:
fick ju den känslan förut när jag läste hans inlägg 21.17.....
och det var därför jag inte vill rösta på honom...
MEN med det sagt så har jag nog greppat vad JMB försökt få fram också ;) så jag tror jag hänger med:)

Tack för tipset! :up: De tankarna ska jag fundera över till imorgon. :)
 
Sorry! Kom hem nu från mötet (som jag trodde skulle ta en timme :meh:) och ska upp om på tok för få timmar. Läser ikapp imorgon och kommer då in med efterröst och teorier. Förlåt! :o

(Edit: och hoppas att dl imorgon ligger som igår 7:30, då borde jag hinna innan dess) :o
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bada med häst
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp