Vet du, det KAN bero på att jag röstade på den jag reagerade mest på!jag funderar över denna rösten-lite märklig ändå med tanke på att han själv är så i riskzonen att åka? konstigt att inte ens försöka rädda sig själv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du, det KAN bero på att jag röstade på den jag reagerade mest på!jag funderar över denna rösten-lite märklig ändå med tanke på att han själv är så i riskzonen att åka? konstigt att inte ens försöka rädda sig själv?
ok jag kan se hur du tänker här- jag är också spooky om jag följt fel tanke idag...Hm, verkar bli lynchad. Lite tankar.
Min roll uppdagas snart. Jag är osäker på Kittys ondska. Jag har dock en känsla (!!!!) av att hon och paow spelar på samma sida. Det kan vara den goda, men även den onda.
Alexandra är tämligen skum. Har hon svarat på frågan om varför jag och inte Kitty (alls?) var misstänkt för att vara den ulv som Qristina (inte?) följde?
jo fattar det- men med någon minut eller mindre att fatta beslut på så blir det inte så lätt att fatta det dåVet du, det KAN bero på att jag röstade på den jag reagerade mest på!
Varför tror du inte Kitty är ond? Vad har hon gjort som tyder på godhet?jag tror inte att Kitty är ond och jag reagerade på JMB röst på denna. Baren_Molle kan också vara ond det var hugget som stucket helt enkelt...
jo jag har också greppat det- därav min kommentar om att jag kan ha blivit lurad....Varför tror du inte Kitty är ond? Vad har hon gjort som tyder på godhet?
Jag vet en sak, men det finns två sidor av den grejen om man kollar rollistan.
menJag vet en sak
Jag vet ju inte var du står, men om du är god tycks du greppat vad jag snackar om.jo jag har också greppat det- därav min kommentar om att jag kan ha blivit lurad....
man måste ju nånstans välja vilket spår man ska tro på...
Vem snodde burken med röster!!???
Du skulle helt enkelt låtit @Blacksmithfarm vara medVem snodde burken med röster!!???
Martin - jag lusläste Qristinas inlägg i morse och hittade inget spm jag tolkade som hintar.
jag förutsätter ju att alla spelare läser leken även om de inte är med - å ger ett handtag när det behövsDu skulle helt enkelt låtit @Blacksmithfarm vara med
Nä inte jag heller.
Men jag tänker ändå att om du vore ulv så borde du inte ändrat till den som är möjligt får (dvs följt din röst). Alltså tror jag inte att du är ulv. Då kanske Kitty var den ulven som Qristina följde, om hon nu följde en ulv. Men jag är inte så säker och det är paows agerande som gjort mig osäker på det. Då tänker jag att Qristina kanske inte alls följde nån ulv. Eller så är det så att paow är en lurig jäkel
Det är precis det jag menar. Men rollistan öppnar en möjlighet. Jag misstänker (!!!) att paow och Kitty spelar på samma sida, men vilken?Nä inte jag heller.
Men jag tänker ändå att om du vore ulv så borde du inte ändrat till den som är möjligt får (dvs följt din röst). Alltså tror jag inte att du är ulv. Då kanske Kitty var den ulven som Qristina följde, om hon nu följde en ulv. Men jag är inte så säker och det är paows agerande som gjort mig osäker på det. Då tänker jag att Qristina kanske inte alls följde nån ulv. Eller så är det så att paow är en lurig jäkel
Japp!@Harald_Treutiger - NU vann jag väl Robinsontävlingen iallafall??
Ja, jag svarade att jag inte trodde @Kitty_Jutbring var ond för att @paow inte trodde det.Hm, verkar bli lynchad. Lite tankar.
Min roll uppdagas snart. Jag är osäker på Kittys ondska. Jag har dock en känsla (!!!!) av att hon och paow spelar på samma sida. Det kan vara den goda, men även den onda.
Alexandra är tämligen skum. Har hon svarat på frågan om varför jag och inte Kitty (alls?) var misstänkt för att vara den ulv som Qristina (inte?) följde?