Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Hm, verkar bli lynchad. Lite tankar.

Min roll uppdagas snart. Jag är osäker på Kittys ondska. Jag har dock en känsla (!!!!) av att hon och paow spelar på samma sida. Det kan vara den goda, men även den onda.

Alexandra är tämligen skum. Har hon svarat på frågan om varför jag och inte Kitty (alls?) var misstänkt för att vara den ulv som Qristina (inte?) följde?
ok jag kan se hur du tänker här- jag är också spooky om jag följt fel tanke idag...
 
Jag har också svårt att tro att Jochenmedbaguetten är ond eftersom allas förutsättningar för att rösta på honom är att Qristina skulle följt en ulv och det är jag inte så säker på. Om han nu är ulv så borde han väl inte ändrat till just den som följt hans röst och är möjlig som får.
 
jag tror inte att Kitty är ond och jag reagerade på JMB röst på denna. Baren_Molle kan också vara ond det var hugget som stucket helt enkelt...
Varför tror du inte Kitty är ond? Vad har hon gjort som tyder på godhet?

Jag vet en sak (som indikerar Kittys godhet menar jag) men det finns två sidor av den grejen om man kollar rollistan.
 
Martin - jag lusläste Qristinas inlägg i morse och hittade inget spm jag tolkade som hintar.

Nä inte jag heller.
Men jag tänker ändå att om du vore ulv så borde du inte ändrat till den som är möjligt får (dvs följt din röst). Alltså tror jag inte att du är ulv. Då kanske Kitty var den ulven som Qristina följde, om hon nu följde en ulv. Men jag är inte så säker och det är paows agerande som gjort mig osäker på det. Då tänker jag att Qristina kanske inte alls följde nån ulv. Eller så är det så att paow är en lurig jäkel
 
Röstlista DL2

20.02 Robinson_Robban röstar Zubeyde_Simsek
21.22 Paow röstar på barenMolle
21.42 Emma_Andersson röstar på BarenMolle
21.47 Olinda röstar på BarenMolle
21.51 Zubeyde_Simsek röstar på Olinda
21.52 Kitty_Jutbring röstar på Jochenmedbaguetten
21.52 NakenJanne röstar på Zubeyde_Simsek
21.56 Godzilla röstar på Zubeyde_Simsek
21.57 Molle röstar på Jochenmedbaguetten
21.58 Alexandra_Zazzi röstar på Jochenmedbaguetten
21.58 Mirre_Hammarling röstar på BarenMolle
21.59 Smail röstar på Jochenmedbaguetten.
21.59 Jochenmedbaguetten röstar på Kitty Jutbring
21.59 Martin_Melin röstar på BarenMolle.
22.00 Zubeyde röstar på Jochenmedbaguetten

Zubeyde 3
BarenMolle 5
Jochenmedbaguetten 5
Kitty 1

 
Nä inte jag heller.
Men jag tänker ändå att om du vore ulv så borde du inte ändrat till den som är möjligt får (dvs följt din röst). Alltså tror jag inte att du är ulv. Då kanske Kitty var den ulven som Qristina följde, om hon nu följde en ulv. Men jag är inte så säker och det är paows agerande som gjort mig osäker på det. Då tänker jag att Qristina kanske inte alls följde nån ulv. Eller så är det så att paow är en lurig jäkel

Är lurig nån slang för sexig? :confused: Annars tror ja inte ja förstår dig. Men jag kan ge dig en puss. :d
 
Nä inte jag heller.
Men jag tänker ändå att om du vore ulv så borde du inte ändrat till den som är möjligt får (dvs följt din röst). Alltså tror jag inte att du är ulv. Då kanske Kitty var den ulven som Qristina följde, om hon nu följde en ulv. Men jag är inte så säker och det är paows agerande som gjort mig osäker på det. Då tänker jag att Qristina kanske inte alls följde nån ulv. Eller så är det så att paow är en lurig jäkel
Det är precis det jag menar. Men rollistan öppnar en möjlighet. Jag misstänker (!!!) att paow och Kitty spelar på samma sida, men vilken?
 
Hm, verkar bli lynchad. Lite tankar.

Min roll uppdagas snart. Jag är osäker på Kittys ondska. Jag har dock en känsla (!!!!) av att hon och paow spelar på samma sida. Det kan vara den goda, men även den onda.

Alexandra är tämligen skum. Har hon svarat på frågan om varför jag och inte Kitty (alls?) var misstänkt för att vara den ulv som Qristina (inte?) följde?
Ja, jag svarade att jag inte trodde @Kitty_Jutbring var ond för att @paow inte trodde det.
Jag tror också de spelar för samma sida och jag chansar på goda.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 056

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp