Robinson-Buke Allstars (ulvlek)

Jag känner att jag inte riktigt blir klok på bytandet av roster och varför FQ röstade som Brödbiten osv osv osv. Det känns som att vi kan stöta och blöta det utan att komma så mkt längre just nu. Men sen kan det ju naturligtvis ske saker som gör att vi kan se saken från en annan vinkel eller så, men just nu undrar jag om vi ens kommer något längre av att vrida på det? Min hjärna gör det inte iallafall.
Och då är jag tillbaka till Zubeyde och Molle och varför inte FQ röstade på någon av dem. Och jag tror inte att jag fick svar av paow varför hon tyckte att Molle var mer misstänkt. Jag hakar dessutom upp mig lite på att det bara är 2 min från att Molle fick en 2a röst till att FQ röstar. Naturligtvis kan ju FQ ha hunnit se det och valt Gunilla ändå. Meen, det kan ju ändå vara så att hon inte lägger rösten på Zubeyde som har 2 roster I det läget för att Z är ulv och fåret vill inte rösta på ulven.
NakenJanne röstar på Zubeyde_Simsek
och fortfarande varför är jag mer misstänkt än Baren_Molle utifrån detta?
jag försöker ju gräva iaf- tar du inte det i beaktande alls?
jag är säker på att jag inte är siad som ond - så det finns inget sådant att följa så det känns suspekt med rösterna på mig helt enkelt- man måste kunna lyfta blicken lite och inte rösta där det är enkelt och bekvämt- det som flertalet andra funderat över-

Jag känner mig som @Kitty_Jutbring - jag hinner bara skumma just nu och är tvåa på @bollen__ hela tiden. :arghh:

Alexandra_Zazzi röstar på Jochenmedbaguetten
för att jag tror att Qristina följde rösten från den första ulv som röstade och jag tror att det var den allra första rösten som las igår för att lyan ville bjuda in fåret.

jag är säker på att jag inte är siad som ond - så det finns inget sådant att följa så det känns suspekt med rösterna på mig helt enkelt- man måste kunna lyfta blicken lite och inte rösta där det är enkelt och bekvämt- det som flertalet andra funderat över-
Jag undrar också det och var för vi ens är misstänkta ;)

Har inte hunnit läsa igenom särskilt mycket utan bara skummat och missat säkert sista 5 sidorna :( men inser att jag måste rösta nu ändå.
Jag tittar då mest på röstlistan från igår.
FQ kan ha valt att följa en ulv, i så fall Jochen eller Kitty.
Hennes ändrade röst skulle också kunna bero på att hon vill skydda Olinda, Zubeide eller Molle, som alla också hade två röster.
Eller så stämmer inget av ovanstående... :crazy:

Den enda diskussion förutom detta som jag direkt reagerat på vid popcornläsning är om Molles uttalande om att "de" goda var "lagom" många. Kommer inte ihåg exakt, kanske var det polisen som påpekade det?
Jag tycker att det i samband med att FQ möjligen kan ha gett Gunilla 3 röster för att försöka rädda någon skulle kunna tyda på att Molle är lite väl luden.

Mirre_Hammarling röstar på BarenMolle

Smail röstar på Jochenmedbaguetten.

Jag tror fåret följde en ulv och jag tror inte ulven kitty hade lagt en andra röst så tidigt.

Jochenmedbaguetten röstar på Kitty Jutbring

Den här röständringsteorin är superkonstig. Qristina bytte väl röst för att rädda sig själv. Osäker på Kitty, men det där är så märkligt!

Korrigering, jag talade om att de goda namngivna rollerna var tillräckligt många för att inte behöva tjafsa om de var 7 eller 8 ;). Antalet goda generellt har jag inte kommenterat ens. Trist att få en röst med en motivering som inte ens stämmer.

Som ulv hade jag definitivt undvikit att rösta på någon som sticker ut på det viset som Qristina gjorde.

Det här är också en konstig kommentar tycker jag och dessutom en liten godförklaring av sig själv som jag tycker är missklädsam. Om du var ulv och Qristina inte alls följt en ulv i röstningen och du inte hade en aning så varför inte rösta på en som du i allafall vet inte tillhör din pakt och som inte har följt en annan ulv - alltså kan vara en god. Han var också en av de som Qristina inte ändrade till och han är mer skum än Zubeyde tycker jag.

Fya nu rinner tiden ut.

Martin_Melin har mest att gå på hos BarenMolle idag också.

Martin_Melin röstar på BarenMolle.

Dels av samma skäl som igår, men också det jag redovisat här och i förra teoriinlägget.

Jag har inte ens tänkt på att det kan vara någon som är siad faktiskt. Så mkt har jag inte orkat läsa. Jag har fullt sjå att inte somna ifrån röstningen igen..
Jag måste ju gå på vad jag tror och vad jag hittar, nu visade ju iofs paow att det fans mer på molle, vilket jag inte alls hade I tankarna när jag skrev min röst. Därför tyckte jag att det var mer misstänkt med dig än med Molle, och då röstar jag på dig.

jag tror inte att Kitty är ond och jag reagerade på JMB röst på denna. Baren_Molle kan också vara ond det var hugget som stucket helt enkelt...

Hm, verkar bli lynchad. Lite tankar.

Min roll uppdagas snart. Jag är osäker på Kittys ondska. Jag har dock en känsla (!!!!) av att hon och paow spelar på samma sida. Det kan vara den goda, men även den onda.

Alexandra är tämligen skum. Har hon svarat på frågan om varför jag och inte Kitty (alls?) var misstänkt för att vara den ulv som Qristina (inte?) följde?

Gud vilken mening jag fick till :arghh::arghh: Inte ens jag förstår den riktigt.

Det här är också en konstig kommentar tycker jag och dessutom en liten godförklaring av sig själv som jag tycker är missklädsam. Om du var ulv och Qristina inte alls följt en ulv i röstningen och du inte hade en aning så varför inte rösta på en som du i allafall vet inte tillhör din pakt och som inte har följt en annan ulv - alltså kan vara en god. Han var också en av de som Qristina inte ändrade till och han är mer skum än Zubeyde tycker jag.

Jag försöker förtydliga mig och inte blanda du och han....

Om BM är ulv och Qristina inte alls har följt en ulv i sin första röst, så finns väl inget skäl för honom att misstänka att Qristina skulle varit fåret? (om inget annat tecken kommit, det är ju rösterna som alla snackar om) Alltså kan han i godan ro rösta på en som han åtminstone troligtvis tror är god och troligtvis inte får. (kan dock vara tjyv).

Hm, verkar bli lynchad. Lite tankar.

Min roll uppdagas snart. Jag är osäker på Kittys ondska. Jag har dock en känsla (!!!!) av att hon och paow spelar på samma sida. Det kan vara den goda, men även den onda.

Alexandra är tämligen skum. Har hon svarat på frågan om varför jag och inte Kitty (alls?) var misstänkt för att vara den ulv som Qristina (inte?) följde?

Ja, Alexandra har svarat på frågan. ;)

Jochenmedbaguetten röstar på Kitty Jutbring

Den här röständringsteorin är superkonstig. Qristina bytte väl röst för att rädda sig själv. Osäker på Kitty, men det där är så märkligt!
jag funderar över denna rösten-lite märklig ändå med tanke på att han själv är så i riskzonen att åka? konstigt att inte ens försöka rädda sig själv?

Liknande trådar

Tjatter Eftersom Robinson the Love Edition lades ner efter förra säsongen och de Svenska Hollywoodfruarna slåss mot vikande tittarsiffror så har...
75 76 77
Svar
1 531
· Visningar
44 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka