Han var smart, han hade ändå aldrig kunnat vinna och nu fick han 15000 och godisete.
Åh, jag hade velate ha kvaaaar honomeeeee!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han var smart, han hade ändå aldrig kunnat vinna och nu fick han 15000 och godisete.
Han gjorde ett mycket klokt val. tror inte han hade haft ork att slå ut någon av tjejerna. jag är 162 cm och väger 59. Han är 184 och vägde 56. Tror inte kraften hade räckt en vecka till.Han var smart, han hade ändå aldrig kunnat vinna och nu fick han 15000 och godisete.
Håller med om att Pascal är dryg och tjatig med sitt jag ska vinna dettahär hela tiden.
Det värsta är väl att det bara är två brutna ben som kan stoppa Pascal nu.
ja varför fick de mycket mera mat på gränslandet? Känns inte helt okJa, han har ju vilat och ätit upp sig. Faaaneeee!
Jag vill absolut inte se dig vansinnigOm inte Dessi ger Pascal nackdelen i nästa tävling blir jag vansinnig.
Jag vill absolut inte se dig vansinnig
Finns det någon annan Dessi kan ge sin fördel till än Pascal?
dock verkar han få problem i onsdagens program. Hoppas han åker nu.
Och ingen av dem har varit så dryg. Hon var trött på Pascal redan innan han blev utröstad. Jag tvivlar på att de valde rösta ut honom enbart för han är stark i tävlingar. Urvalet var ju också begränsat, Nicoline mot Pascal.Nej precis, Ida kommer hon ju inte ge till och Henrik och DK är väl ändå båda svagare hot än Pascal.