SD får väl inte ens?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SD får väl inte ens?
Jo, det var en sak till jag ville säga om årets Prideparad.Allt slutade surt. Jag var så glad över uppslutningen, glädjen, beslutsamheten att inte låta hat vinna. Sedan sitter jag på bussen hem och det är en förbannad full gubbe som sitter och skriker om att bögar är sjuka. Kukar ska knulla fittor. Vad någon gör i hans kvinnas röv bryr han sig inte om.
När jag gick av såg jag två mindre flickor insvepta i prideflaggor (kanske tio, elva) som stod och såg rädda och ledsna ut bredvid honom. Fan ta fanskapet. Hade det inte varit så många på bussen och att jag såg det först när jag steg av så vette fasiken om jag inte gått fram till honom och frågat namn eftersom han var så stolt över sina åsikter och om jag fick ta ett foto. Det hade nästan varit värt det att bli nedslagen och få mobilen stampad på (undrar om försäkringsbolaget ersätter mobiler som blivit förstörda av homofober).
Det här gör mig glad!Lite lokalt regn över NMR verkar det som
https://tv.aftonbladet.se/video/358301/haer-sprutattackerar-swedavia-nmr
Fattar inte att KD tillåts närvara
Jag hoppas att idrottsförbundet lever som de lär och tar tag i alla organisationer som exkluderar transpersoner.Något som skaver. Riksidrottsförbundet var där, fotbollsförbundet, simmarna, gymnasterna, friidrottarna, ja de flesta stora förbund. Var är det självutnämnda största idrottsförbundet i Sverige, Ridsportförbundet?
Allt slutade surt. Jag var så glad över uppslutningen, glädjen, beslutsamheten att inte låta hat vinna. Sedan sitter jag på bussen hem och det är en förbannad full gubbe som sitter och skriker om att bögar är sjuka. Kukar ska knulla fittor. Vad någon gör i hans kvinnas röv bryr han sig inte om.
När jag gick av såg jag två mindre flickor insvepta i prideflaggor (kanske tio, elva) som stod och såg rädda och ledsna ut bredvid honom. Fan ta fanskapet. Hade det inte varit så många på bussen och att jag såg det först när jag steg av så vette fasiken om jag inte gått fram till honom och frågat namn eftersom han var så stolt över sina åsikter och om jag fick ta ett foto. Det hade nästan varit värt det att bli nedslagen och få mobilen stampad på (undrar om försäkringsbolaget ersätter mobiler som blivit förstörda av homofober).
Jag hoppas att idrottsförbundet lever som de lär och tar tag i alla organisationer som exkluderar transpersoner.
Ja, jag tänkte på alla de som aktivt beslutat om att exkludera trans.Om det är någon sport där trans eller cis inte spelar någon som helst roll är det ridsporten.
Ja, jag tänkte på alla de som aktivt beslutat om att exkludera trans.
Är du säker på att de inte var där?Något som skaver. Riksidrottsförbundet var där, fotbollsförbundet, simmarna, gymnasterna, friidrottarna, ja de flesta stora förbund. Var är det självutnämnda största idrottsförbundet i Sverige, Ridsportförbundet?
Är du säker på att de inte var där?
Ridsportförbundet brukar alltid närvara och det var planerat även i år.
Kolla gärna fakta innan du sprider sånt.
Är du säker på att de inte var där?
Ridsportförbundet brukar alltid närvara och det var planerat även i år.
Kolla gärna fakta innan du sprider sånt.
jag var för rädd att delta i år trotts att jag verkligen ville,Så är det och därför känns det jobbigt att vara rädd och känna sig hindrad av det. Jag skäms över att vara rädd och skulle önska att jag inte var det och kunde stå upp mot dom som vill skapa rädsla.
fy vad hemskt!Något som skaver. Riksidrottsförbundet var där, fotbollsförbundet, simmarna, gymnasterna, friidrottarna, ja de flesta stora förbund. Var är det självutnämnda största idrottsförbundet i Sverige, Ridsportförbundet?
Allt slutade surt. Jag var så glad över uppslutningen, glädjen, beslutsamheten att inte låta hat vinna. Sedan sitter jag på bussen hem och det är en förbannad full gubbe som sitter och skriker om att bögar är sjuka. Kukar ska knulla fittor. Vad någon gör i hans kvinnas röv bryr han sig inte om.
Något som skaver. Riksidrottsförbundet var där, fotbollsförbundet, simmarna, gymnasterna, friidrottarna, ja de flesta stora förbund. Var är det självutnämnda största idrottsförbundet i Sverige, Ridsportförbundet?
Tyvärr kommer det ju nya - minns hur min mor föraktfullt fnös över ”gubbar” på typ 80-talet och många av just de gubbarna är ju döda nu, men det verkar pågå en massiv nyrekrytering!Uuughhh, gubbar. Säger som min mor en gång tröstade mig med - de dör snart