Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg du JASen? Eller hörde?
Jag tror alltid vi kommer att behöva påminna oss och varandra om vad som är viktigt och att vi finns där för att försvara andras frihet. Att vi står upp för de som blir hatade och deras rätt att vara den de vill vara.Min önskan är att det en dag inte längre finns något behov av att hålla Pride-tillställningar av olika slag, men jag tvivlar på att den dagen kommer.
Som det ser ut just nu, så känns det troligare att det bara kommer bli värre och värre, varför är vi människor så hatiska?
Min önskan är att det en dag inte längre finns något behov av att hålla Pride-tillställningar av olika slag, men jag tvivlar på att den dagen kommer.
Som det ser ut just nu, så känns det troligare att det bara kommer bli värre och värre, varför är vi människor så hatiska?
Du fick följa med i min ficka hela vägen, @turboflingSå är det och därför känns det jobbigt att vara rädd och känna sig hindrad av det. Jag skäms över att vara rädd och skulle önska att jag inte var det och kunde stå upp mot dom som vill skapa rädsla.
Den blev inställd i Sölvesborg då man ”inte hunnit planera” i kommunstyrelsen!!!!!Till och med i Sölvesborg är det lite ljusare än de senaste mörka åren.
https://www.aftonbladet.se/ledare/a/kEGvJ9/pride-ar-tillbaka-i-solvesborg-efter-sd-s-forlust