Ringträning Göteborg?

G

Galathea

Någon som känner till någon sådan? Jag har letat runt som sjutton för att hitta handlerkurser eller ens någon enklare variant av ringträning här i trakterna, men det tycks alltid vara lååångt bort. Lite svårt att gå in på alla rasklubbars sidor hela tiden, det finns ju ett par stycken. ;)

Annars kanske några här skulle vara intresserad av att göra någon enklare variant av ringträning i exempelvis slottskogen eller så någon helg? Jag kan ordna folk som agerar "domare" och känner på hundar och tittar tänder, men jag behöver ju andra hundar att träna med. :p

Sv: Ringträning Göteborg?

Arken Zoo har ringträning i Göteborgsområdet vet jag ..

Fast dom kanske har slutat nu, ring och kolla!

Sv: Ringträning Göteborg?

Jag är med, jag är med :bump::bump:
(annars följer jag tråden med stort intresse efter fler bra tips)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 686
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 402
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 186
Hundhälsa Jag har börjat ge Monster kosttillskott, främst B-vitamin. Jag tycker mig ha märkt positiva effekter av det(*) och vill gärna fortsätta...
2
Svar
35
· Visningar
2 870
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka