Ringsignaler, typ Real Sounds

_Runaway_

Trådstartare
Var kan man ladda hem såna? Finns det ngn sida där de är gratis? Tycker vissa sidor är otydliga i sina villkor. Min kompis beställde EN signal en gång och fick därefter massor i månaden för massa av henens pengar. Jag vill bara ha en. Real sounds är typ såna som låter ex: "Hallå, det ringer! Svara då! Hallå?"
 
Sv: Ringsignaler, typ Real Sounds

Är det nån som vet var man får tag på just den signalen som nämns ovan "Hallå, det ringer....." Jag bara älskar den och skrattar som en galning varje gång jag hör den men har tyvärr int eden på min egen telis.

Var får man tag i den??
 

Liknande trådar

Hästvård Har problem med min häst, någonting är fel och besvärar honom, men ingen tycks veta vad! Historia: Köpte honom ifrån Tyskland i...
2
Svar
20
· Visningar
2 874
Senast: russan 14
·
Träning Vet inte riktigt var jag ska lägga detta för det är en kombination av NH, western och "vanlig" ridning...men jag lägger det här eftersom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 778
Senast: FridaW
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: thea
·
Träning Med risk för att skapa ett ramaskri som kommer höras över halva landet.. (Ligger tråden fel får moderatorn gärna flytta den, visste...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp