Rimboritten!

Sv: Rimboritten!

Hej, observera att på grund av vädret som varit och mestadels fortfarande är så blir det bara 80KM som får njuta av utsikten (röd slinga). 50KM och 50CR rider grön och blå slinga.

Hjälp oss hålla tummarna för soligt och vackert väder på lördag.

Välkomna alla ekipage ...

Det stod väl i banbeskrivningen att blå slinga var till stor del samma som röd men baklänges?
Men man kanske inte får me den fina utsikten iaf?
Eller är jag helt ute och virrar...*haha*

Jo, mestadels samma slinga! Fast just den biten med utsikten är inte med på blå slinga. (Utsikten nära sjön=känsligare underlag, tål inte så många hästar om vädret varit blött som i år tyvärr...)

Nu har våra supersnabba resultatansvariga lagt ut resultaten från Rimboritten! Kolla på www.rimboritten.se

Tack alla ryttare och tack alla funktionärer för en kanondag på Lovisedal!

Välkomna nästa år.

Tack för en (som ALLTID) välorganiserad tävling!
Super trevliga funktionärer och fin bana! :bow: :bow:

mvh Madde & Eyd Confect med Team

Imponerande snabb resultatredovisning!
Jag och William tackar för en trevlig dag. Trevlig bana, riktigt bra tävlingsområde och fint väder!
//Josefin

Vi vill också tacka för oss!
Väldigt fin bana med varierande underlag och mycket mysiga vägar! Och jättetrevliga funktionärer och veterinärer!

Sophia och Xenophon

Vi vill också tacka för oss!
Väldigt fin bana med varierande underlag och mycket mysiga vägar! Och jättetrevliga funktionärer och veterinärer!

Sophia och Xenophon

Jag vill som arrangör tacka alla ekipage som deltog för att ni bidrog till att göra tävlingen trevlig!

Sen en lite vädjan, jag har förstått att det fanns fotografer utefter banan och skulle vilja komma i kontakt med er, speciellt om ni tagit bilder av ekipage med startnummer 58 (tinkerhästen), klass 2 50Km Tävling ...:bow::bow::bow:
Tack på förhand ...

Jag vill, som alla andra, tacka för en trevlig tävling. Kanonfin bana, trevliga funktionärer m.m.
Najje gjorde ju sin debut på Rimboritten förra året så det va en självklarhet att vi skulle tillbaka iår.

Jag hade som vanligt med mig en fotograf i groomteamet :D
Så bilder kommer på hemsidan i veckan...

Skickar du länken till hemsidan ???/Mvh Carina tävl.ledare Rimboritten

Tackar fören trevlig Rimboritt.. Sven och jag.. Var mycket trevlig bana.. och allatrevliga funktionärer, domare.. och all övrig personal gjordeså att det blev en fin dag på Rimbo.. Ärdet nån som råkar ha fått med Sven på bild vore jag intresserad avatt se dom.. nr:16 i klass 1.. :)

Tack för en mycket fin och välordnad tävling! Det var riktigt roligt att vara groom oxå! (men det hade nog varit roligare att rida) . Vi är väldigt glada för boxplats+hage så nära tävlingsplatsen! Pia, Uffe o Marah.

Hi hi... vi kom med bland bilderna! Vi smyger genom tunneln.... :D !

Så roligt att det kommer lite bilder ibland!!

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
1 451
Senast: Viva
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: cassiopeja
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 926
Senast: Lingon
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 042
Senast: Mimmimamma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2