Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bewildered:
Skäm inte bort mig så med alla komenterer
Skulle vara kul om man var ett större gäng som var engagerade i sånt här. Jag sitter jämt själv å syr å syr.
Det finns oftast fler budgetalternativ om man är engelsk hobbyryttare än om man vill rida western. Det handlar mest om tur om man vill ha tex ett snyggt, stilrent träns för en billig peng. Visst, man får det man betalar för. Men att kvalitén blir sämre bara för det kostar lite mindre, nej det är bara skitsnack. (Blanda nu inte in sadlar, det är en helt annan diskussion..)
Haha låter ju helt perfa, har katter jag oxå. Våra skulle kunna rejsa runt å busa, samma med kusarna så skulle vi kunna sitta i ett hörn me våra fina ideer å symaskiner, fan va bra de skulle bli men du hur lång tid tror du de tar för dig att rida till mig? måste ju veta när jag ska sätta på kaffet
Ps: är i akut behov av en curb helt i läder
Gå in på myrorna.röda korset eller liknande secend-handbutik och köp ett lagomt brett skärp och måtta efter en curb som passar och klipp av skärpet i lagom längd och sätt dit två (hur fasiken ska man beskriva det?) ringar som håller curben på plats vid bettringarna! har gjort flera själv och man spar minst 50 spänn på det. och du kan få vilken färgnyans du vill lycka till
eller så syr man själv, blir mkt billigare å man får precis som man vill ha de
mina kreationer
träns
bröstan
Helhetsbild (har även sytt ett "överdrag till padden som var tråkbrun synns på bilden)
haha ja vi säger så då jag börjar rida nu, kommer om 3 mån
det finns risk för att kaffét kallnar lite på vägen, men det e smällar man få ta bullarna kommer nog vara lagomt gröna å skorpliknande Muuuums
Kan du inte lägga upp en bild?