Ridstövlar? Med eller utan snörning?

Sv: Ridstövlar? Med eller utan snörning?

Äsch, du e väl för gullig!:banana::banana:

Ville gärna låna men eventuellt kan det se lite konstigt ut med en pygmé i dina stövlar då du har ca 1 meter längre ben än jag????:rofl::rofl:

:D jaaa...det är nog väldigt sant =)

Men för att svara på inlägget det hela började med... så (förvisso är jag hoppryttare mer än fälttävlansryttare, men hänger ändå på eventings sida, ;) ) så rider jag utan snörning nu sedan ja köpte de nya stövlarna. Tidigare hade jag Med...men man måste ju förnya sig lite mellan varven =)
Tretorn stövlarna kommer dock Med snörningen. Hoppas du hittar några som passar. Sarm rekomenderas varmt!

Ska jag avslöja henne....eller....näe jag vågar nog inte....eller JOOOO:

FIO ÄLSKAR MINA BARN!:p:p

Sorry kompis...jag kunde inte låta bli...jag förstår att hela din image som elak barnhatare nu raseras men det är ok...du kan komma ut ur garderoben nu!:devil:

Njae, så är det ju inte. För att återställa Fios heder (?) så ska hon ju jobba på kalaset som scary clown. Som på ett äkta amerikanskt barnkalas. Varför sa du inte det? Bättre att vara ärlig, det kommer ju alltid fram senare. Eller har du inte berättat för Fio om vad hon ska göra? :eek:

Njae, så är det ju inte. För att återställa Fios heder (?) så ska hon ju jobba på kalaset som scary clown. Som på ett äkta amerikanskt barnkalas. Varför sa du inte det? Bättre att vara ärlig, det kommer ju alltid fram senare. Eller har du inte berättat för Fio om vad hon ska göra? :eek:

Tar detta med mig till sandlådan då vi annars säkert åker på en verbal hurring av nån otäck liten moderator....:angel:

Nej precis! Hon måste mena Gunnar! *fjäskar för Lena* :cool:

Åh, mer sånt! :love: ;)

Nej, herregud! Inte menade jag dig....:angel: Det finns ju andra små otäcka moderatorer som tar bort rosa trådar mm.....:eek:

Nåt sånt skulle ju ALDRIG du göra...du som är så lång och ståtlig....*fjäskar så ögonen blör...*:D

Ni vet väl att det var tifo som så gärna ville ha en rosa-jacktråd på Lek & Tjatter? :angel:

*ljuger så näsan vääääxer*

Mina senaste stövlar är Mountain Horse med snörning och dragkedja...Jäkligt sköna iaf ;)

:bow::bow:

Dessa köpte jag med förra året. Absolut skönaste jag haft Sarm 500 kan slänga sig i väggen :devil:

Deras dragkedja är värdelös och förra året när jag red terrängen i Aalborg så åkte kedjan ner efter 4st hinder :crazy: Skitmysigt att ha en ridstövel fladdrande runt benet

:bow::bow:

Dessa köpte jag med förra året. Absolut skönaste jag haft Sarm 500 kan slänga sig i väggen :devil:

Deras dragkedja är värdelös och förra året när jag red terrängen i Aalborg så åkte kedjan ner efter 4st hinder :crazy: Skitmysigt att ha en ridstövel fladdrande runt benet

Äsch, det är väl bara att böja sig ned o dra upp den???:angel::rofl:

Skämt åsido, det låter inte så kul alls...jag kan tänka mig Mountain H om de skippar snörningen....:idea:

Ja dom e hur sköna som helst...!! Har aldrig haft några bättre faktiskt!! :love:
Har för mig att de finns utan snörning med...INte helt säker men vet att det finns ju flera olika modeller!

Äsch, det är väl bara att böja sig ned o dra upp den???:angel::rofl:

Skämt åsido, det låter inte så kul alls...jag kan tänka mig Mountain H om de skippar snörningen....:idea:

Ja så tänkte jag med, men snörningen stör mig inte alls på dessa.

En bra två så är det inga problem att hålla de med snörning rena ;)

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Badger
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 470
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar