Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Praktiska kanske.......
Men snygga nä ä ä ä ä
Tja, vem vet.... de kanske håller i sig, trender kommer och går
Själv hade jag en Boeri hjälm för många, många år sen Dom bilderna (med afro-krull ut genom hålen) tittar man inte gärna på idag
Vad använder ni fälttävalansryttare, ridstövlar med eller utan snörning? (om ni bara har ett par). Vad tycker ni är snyggast om ni ska använda ett o samma par till alla 3 momenten?
Hej Det är ju klart snyggast med snörning men det läcker igenom så mitt tips är helt täckta
Nu har jag varit ute på provningsrunda! Och Sarm går fetbort...liksom MH, Glenn Gordon, diverse olika modeller av andra mer eller mindre okända märken och in på första plats seglar....*trumvirvel* CAVALLO WINNER PLUS!!!!!!!!!!!!!!
Så superskön i foten, smal runt fotled och vad men ändå tillräckligt styv i skaftet för att tilltala mig..nu ska jag bara skriva en ny önskelista till Tomten för fy fagerlund vad dyra de är!
De är snygga.
Själv ska jag som nu mer nästan enbart ska rida banhoppning köpa dessa hade jag tänkt.
Nu har jag köpt ett par Tretorn med snörning. Himla sköna så jag ser framemot att prova rida med dem imorgon.
Nu har jag köpt ett par Tretorn med snörning. Himla sköna så jag ser framemot att prova rida med dem imorgon.
Jag ska lägga in en bild...ska försöka ta en ikväll.
Vet ni hur sköna de är? Ett hett tips är att köpa.