Ridstövlar? Med eller utan snörning?

Sv: Ridstövlar? Med eller utan snörning?

Då bör du fundera på det...ingen här har sett dig till häst sen JAG träffade dig i maj!:devil:

Men men men...:o
Jag rider faktiskt. Tävlade i september minsann. Fast nu har har ju varit konvalescent ett tag men vi är på G igen så nu får alla mesiga skimmlar se upp.:angel:

Senast ändrad:

meeeeen det blidde ju mörkt:D har nog bara en bild på hästens huvud när vi väntade på att strömmen skulle komma tillbaka...

I'll be back med nya bilder nästa gång hon drar med mig till ridhuset:D

meeeeen det blidde ju mörkt:D har nog bara en bild på hästens huvud när vi väntade på att strömmen skulle komma tillbaka...

I'll be back med nya bilder nästa gång hon drar med mig till ridhuset:D

Ja, då ska vi allt visa dem...eller hur.:D

Och vi måste ju visa bilder som visar stövlarna så att vi får Lena på gott humör igen.:angel:

Du kommer inte att ångra dig....!:banana::banana:

Haha:d så bra;P Tyvärr har jag fått skicka tillbaks dom nu eftersom hon i affären tagit fel på storlekar och allt:mad: Så nu väntar dem på en helrenovering!:devil: Den ar typ 2 stl för stora. Men men... man vill ju att de ska sitta som klistrat på benet för de töjer sig väl en del? Någon som vet om Cavallo töjer/sjunker mkt??

Så...du.har.jag.också.beställt.mig.ett.par.tretorn:DKunde.inte.låta.bli...:angel:Men.ni.som.har.dom...rider.ni.FT-dressyren.i.dom.också??
Eller.har.ni.dom.bara.i.hoppningen??

Åhhh ska du också ha Tretorn nu? De är superbra. Fast jag kommer inte att ha mina i dressyren.

Novali...det finns faktiskt nya bilder på stövlarna...så det så...

;)

Jaaa:love: Jag kunde inte låta bli...de roliga e att när dom kom tyckte jag dom va svin fula, men nu bara jag älskar dom! Men jag fick beställa dom å jag vet inte hur lång tid de tar för de va typ slut hos lev.:(
Vet inte hur jag ska gö med dressyren...Man kan väl ha dom där..?
Ska du ha dom i hopp+terräng då eller bara när du hoppar??

Ja många tycker att de är fula men jag bara älskar dem.:love: Bekväma och man blir inte alls lika kall om tårna i dem heller. :)
Jag kommer inte rida mycket ft i år men de jag ska rida kommer jag att ha stövlarna i terrängen också.

mm..men så jäkla tråkigt att de va slut...vill ju ha dom nu!! Hoppas att de inte är allt för lång leverans tid bara...:(

Haha:d så bra;P Tyvärr har jag fått skicka tillbaks dom nu eftersom hon i affären tagit fel på storlekar och allt:mad: Så nu väntar dem på en helrenovering!:devil: Den ar typ 2 stl för stora. Men men... man vill ju att de ska sitta som klistrat på benet för de töjer sig väl en del? Någon som vet om Cavallo töjer/sjunker mkt??

sjunker ngt vid fotknölarna, töjer sig vete sjutton, vi satte till slut dragkedja i dotterns, det var krig varje gång hon skulle ha dem på (kan själv!!!) och jag skulle dra dem av..... kanske därför hon växte 14 cm på ett år.....:crazy:

Äsch! Det är ju inte RENHÅLLNINGEN som är problemet....det är ju helt uuuuute med snörning!:D:D

ja fundera på att ha köpa Treton (INTE RÖDA:P) och ha i terrägen.. Fick för mig att de skulle va bra eftersom de ej e läder och inte gör så mycket om man tar ett dopp i vattengraven och så...

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Utrustning Hej! Jag har ett par läder ridstövlar, dom är ca 7-8 år gamla och blivit flitigt använda tidigare så dom är väl "ingådda" men jag har...
Svar
8
· Visningar
634
Senast: Badger
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
934
Senast: Ajda
·
Utrustning Tenderar att svullna en del om benen vilket gör att jag vissa dagar knappt får på mig mina ridstövlar. Brukar lyckas pressa igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 470
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA