Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessa köpte jag med förra året. Absolut skönaste jag haft Sarm 500 kan slänga sig i väggen
Deras dragkedja är värdelös och förra året när jag red terrängen i Aalborg så åkte kedjan ner efter 4st hinder Skitmysigt att ha en ridstövel fladdrande runt benet
Vilka fick de?? De med snörning eller utan??
Jag kan säga att jag är hispig om jag inte har stövlar som är mjuka och min MH är så mjuka att de inte kan stå för sig själva. Däremot är de utan snörning betydligt klumpigare och de skulle jag aldrig köpa.
Jag vet många Sarm som haft trassel med dragkedjorna. Jag hade bytt två ggr på mina
Ett avancerat stötdämpande system i sulor och klack tillsammans med en stålgelänk i unik design ger maximal comfort och stöd. Elastisk snörning över vristen och dragkedja baktill. Ergonomiskt utformad innersula som är uttagbar. Kan användas med eller utan SCS3 stigbygeln
Underligt för mina är inte speciellt "grövre" över foten än sarm???
Jag ställde dem bredvid varandra idag och nej så stor skillnad är det inte, MH är högre i sulan.
Men å andra sidan så är MH stöveln betydligt bättre för fötterna och speciellt för min dåliga häl med tanke på hur de är uppbyggda
det är ju den tjocka sulan som är så...ursäkta...ful...men kan säkert vara bra. det betvivlar ja inte en sekund. och som ja skrev tidigare...smaken är som baken
YES!!!! Jag visste väl att denna tråd skulle leda till nåt bra! *flin*Sulan är ju grövre bara för SCS3 systemet. Det glömmer väldigt många.
Personligen tyckte jag samma sak som övriga och köpte eg mina MH att ha som extra stövel. Nu så sätter jag hälsan före och då går alla andra bort förutom MH
Skönare än den är ingen annan och i dessa kan jag traska omkring i en hel dag utan bekymmer vilket jag inte kunnat i andra ridstövlar.
Dessutom så sitter foten väldigt bra i stigbygeln iom SCS3 systemet och skänkeln blir väldig stilla i samma läge.
Du kan ju få mina Sarm
Vad använder ni fälttävalansryttare, ridstövlar med eller utan snörning? (om ni bara har ett par). Vad tycker ni är snyggast om ni ska använda ett o samma par till alla 3 momenten?
Har idag studerat MH närmare och jag MÅSTE hålla med! Sulan är inte vacker och stöveln ÄR inte så smäcker över foten som Sarm....sorry Olga men så är det bara. Jag tror säkert den är jätte skön på foten men MIN tomte kommer med SARM!