ridsports avels extra

Sv: ridsports avels extra

Jag har haft men ombyggnaden har tagit längre tid än planerat så jag lär få begära in nya.

Gör ett tillägg:
Om jag köper färdiga kommer jag att köpa den från Danmark direkt. Som momsreggad kommer jag att spara momsen på det viset. Så mina priser kanske inte är direkt intressanta för andra.

Gör ett tillägg:
Om jag köper färdiga kommer jag att köpa den från Danmark direkt. Som momsreggad kommer jag att spara momsen på det viset. Så mina priser kanske inte är direkt intressanta för andra.

Jo, för mig. :angel: Är också momsreggad. Jag är bara nyfiken på hur de ligger ungefär, om det är lönt att fundera på eller bättre att svetsa själv.

Då har jag fått pris från den leverantören jag kommer att använda.
1300 kr/meter i galvat rör med flyttbara stänger.

Då blir det nog egen svetsning för min del, det är en ganska lång sträcka det handlar om och vi har en del rör vi nog kan använda.

Det jag funderar över är hur jag ska få till måtten så att det fungerar både för vuxna hästar och föl. Jag körde en provomgång i liten skala i förfjol, och då fick jag det att funka för shettis och stor häst, så det borde inte vara omöjligt.

Vad är minsta resp. största öppning på det alternativet du har? (Smart med flyttbar öppning!)

file.php

dom tyckte jag var jätte läckra :d

Ser luftigt ut. Dock skulle jag vilja ha en bit av varje som var heltäckt så hästen kan få "vila" från gången om den så önskar.

Poängen är att det är så brett att de kan sticka ut huvudet och äta, så ben kan omöjligen fastna. Man får förstås anpassa öppningarna efter vad det är för storlek på hästarna.

Då blir det nog egen svetsning för min del, det är en ganska lång sträcka det handlar om och vi har en del rör vi nog kan använda.

Det jag funderar över är hur jag ska få till måtten så att det fungerar både för vuxna hästar och föl. Jag körde en provomgång i liten skala i förfjol, och då fick jag det att funka för shettis och stor häst, så det borde inte vara omöjligt.

Vad är minsta resp. största öppning på det alternativet du har? (Smart med flyttbar öppning!)

Mitt kommer att följa de nya regler som ska gälla från 2010 som säger att avstånden ska vara anpassningsbara efter djuren som står där. Det är därför jag vill flyttbara så att de kan anpassas efter allt från föl till stora bamse hästar.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
22 860
Senast: Hedinn
·
Äldre Tänkte fråga om någon här inne har varit med om något "övernaturligt", något som ni inte riktigt kan förklara hur ni än vänder och...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
24 941
Senast: Asko
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 159
Senast: cirkus
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 741
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt i påse
  • Avlivning älskade katt