Ridskolor i Göteborg

Status
Stängd för vidare inlägg.
L

LillaVirus

Jag ska flytta till Göteborg till våren och måste därför byta ridskola. Var ute och sökte nyss och kom fram till att det finns en hel del att välja på...
Finns det någon här på Buke som kan rekommendera någon i denna djungel? Är ute efter en "proffsig" ridskola med kunniga lärare men ändå inte allför kliniskt om ni förstår vad jag menar ;)
Rider just nu i en hoppspecial på Falu RK där jag trivs tokbra. Skulle gärna vilja rida i en hoppspecial men bara jag får rida är jag väl egentligen glad :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Finns det fler återfallsryttare här som efter paus önskar ta upp/har tagit upp ridningen igen på "äldre dar"? Jag red mycket tills jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 296
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 281
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hästmänniskan Jag ville inte kidnappa tråden Rädsla vid ridning (utbruten från Dressyrsnackis 14) utan skapade en egen. mod. får foga samma om det är...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
9 841
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar