Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gehöver goda råd av er, kloka mäniskor. Mitt självförtroende är som bortblåst. Känslan av att det är roligt att rida likaså. Jag tycker att jag misslyckas med allt jag gör på hästryggen, att jag rider sämre än sämst och inte kan någonting längre. Dessutom känns det som om instruktörerna tycker detsamma. Det spelar ingen roll att dom säger att jag gör bra saker, jag ser bara det som inte blir bra. Ändå vill, och tänker jag inte sluta rida. Ridningen är i grund och botten det roligaste jag har. Och i vanliga fall så kan jag leva på en bra lektion i flera dagar. Jag försöker tänka positivt, men det går inte. Vad f--n ska jag göra?
Jag har jobbat som instruktör och om det var min elev som kände som du skulle jag önska att hen berättade det för mig så kunde vi försöka spåna på var det sitter. Byta häst? Är det något speciellt som hakat upp sig? Fastnat på en platå? Ridläraren lär inte tröttna på dig :-)Gehöver goda råd av er, kloka mäniskor. Mitt självförtroende är som bortblåst. Känslan av att det är roligt att rida likaså. Jag tycker att jag misslyckas med allt jag gör på hästryggen, att jag rider sämre än sämst och inte kan någonting längre. Dessutom känns det som om instruktörerna tycker detsamma. Det spelar ingen roll att dom säger att jag gör bra saker, jag ser bara det som inte blir bra. Ändå vill, och tänker jag inte sluta rida. Ridningen är i grund och botten det roligaste jag har. Och i vanliga fall så kan jag leva på en bra lektion i flera dagar. Jag försöker tänka positivt, men det går inte. Vad f--n ska jag göra?
Tyvärr gjorde det även då. Provade, min rygg gillade inte att vara framåtlutad. Ska se om jag kan få tid hos kiropraktorn och rätta till det. Är en gammal skada som jag fixade hos kiropraktorn, men som jag råkade slå upp igen. Lyfte lite för många tunga kartonger vilket inte var bra.@RedHyuuga hugger det även om du står i lätt sits?
Åh sånt är alltid så roligt att höra!Ridläraren tyckte hästen och jag var en "match made in heaven"