Ridponny föl?

Sv: Ridponny föl?

Sto 1 e. Royal Ensign of Trellech x - Broadlands Coronet WSB 25690
Sto 2 e. Wärnanäs Sigill RW 60 - okänd morfar (mamman var en hoppmeriterad, fullblodstypad englandsimport)
Sto 3 e. Egenuppfödd hingst e. Bery Welsh Dragon RP 115 & u. sto 2 - Bery Welsh Dragon RP 115 (tjuvbetäckning som blev rätt skaplig ändå...)

Gå in på Asrp hemsida under föl födda 2003, där tror jag det finns någon avkomma.

Har du namnet på mamman till stoet e. Wärnanäs Sigill?

ekeby skrev:
Vad roligt att du betäckt med Toff. Var och jobbade hos Barkways för några år sedan. Hur kommer det sig att ni har valt honom? Vet att han var tillgänglig i Australien, men jag visste inte att han var det i Sverige också.
Toff har redan flera avkommor i sverige,
egentligen ville jag använda Strinesdale Matador till Ally-Ally, men mitt sunda förnuft sa mig att avkomman nog skulle bli för stor (Ally är 148cm och Matador ger ju ganska stort) jag ville ha en hingst som typade sin avkomma då Ally visserligen är snygg och ädel, men saknar det där extra *sparkle*. Så firman i Scotland som ordnar allt rekommenderade Toff istället, och valet var inte svårt då jag redan sett avkommor efter honom som verkar mkt trevliga.

Japp, jag PM:ar dig om det för jag tycker redan att jag har avslöjat för mycket om vem jag är utan att tala om stoets namn här... Jag tävlade mamman när det begav sig & dottern e. Sigill är vår egen uppfödning.

Liknande trådar

Avel Nu är det väl dags för en tråd om föl som väntas 2025? Vilka ston har ni betäckt? Med vilka hingstar? Beräknat födelsedatum? Skriv gärna...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 179
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 378
Senast: Sezziyanen
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 784
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 389

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar