L
Lohmeier
Jag har börjat hålla lektioner för barn i olika åldrar!
de som är lite älder runt 14-15 som rider de "stora ponnysarna" har jag inga problem med att "plåga" de dycker hela tiden upp något i huvudet jag kan hitta på med dem.. som kan lite mer!
Jag tycker dock det e svårare med de mindra barnen. som är runt 4år. som rider shettisar
o de grupper som bara ridigt 3-4ggr. oxå på shettisar.
jag vill gärna ha tipps. de e inte alltid de vill trava, o ibland e bara alla ledsna eller vissa vill trava o vissa inte.
Vill gärna ha tips om vad jag kan hitta på med dessa små charmtroll!
hade lagt upp en "laberint" som de tyckte var lite skoj! de alla rider utan ledare!
utom en grupp, men de ska snart sluta ha ledare de oxå!
det e verklige ninte lätt o få alla till att lyssna på mig iheller!
så det blir mäst slalom mellan koner & laberinter! men vill ju hitta på något skoj med dem!
tacksam för all hjälp!
de som är lite älder runt 14-15 som rider de "stora ponnysarna" har jag inga problem med att "plåga" de dycker hela tiden upp något i huvudet jag kan hitta på med dem.. som kan lite mer!
Jag tycker dock det e svårare med de mindra barnen. som är runt 4år. som rider shettisar
o de grupper som bara ridigt 3-4ggr. oxå på shettisar.
jag vill gärna ha tipps. de e inte alltid de vill trava, o ibland e bara alla ledsna eller vissa vill trava o vissa inte.
Vill gärna ha tips om vad jag kan hitta på med dessa små charmtroll!
hade lagt upp en "laberint" som de tyckte var lite skoj! de alla rider utan ledare!
utom en grupp, men de ska snart sluta ha ledare de oxå!
det e verklige ninte lätt o få alla till att lyssna på mig iheller!
så det blir mäst slalom mellan koner & laberinter! men vill ju hitta på något skoj med dem!
tacksam för all hjälp!