amalia
Trådstartare
Jag och sambon har börjat prata lite om att det snart är dags för en liten bebbe. Jag är 28 och han 25. Jag köpte en ny häst 2005 och känner för min del att jag vill vänta något år till innan det blir dags för bebbe för att jag vill hinna med hästen ordentligt just nu.
Pratet om att rida under graviditeten har kommit upp några gånger...
Jag känner (just nu ska tilläggas, kan ju ändras den dagen då jag är gravid) att jag vill fortsätta rida så länge det bara går, medan sambon ser riskerna med det och tycker absolut inte att jag ska rida under graviditeten.
Vi har inte pratat något djupare om detta då det inte är aktuellt med barn förrän om två-tre år ungefär...
Men nu till frågan: hur gjorde ni? Hur resonerade ert barns far? Vems är valet om man ska hårddra det?
Alla tankar, ideér, funderingar är välkomna!
Pratet om att rida under graviditeten har kommit upp några gånger...
Jag känner (just nu ska tilläggas, kan ju ändras den dagen då jag är gravid) att jag vill fortsätta rida så länge det bara går, medan sambon ser riskerna med det och tycker absolut inte att jag ska rida under graviditeten.
Vi har inte pratat något djupare om detta då det inte är aktuellt med barn förrän om två-tre år ungefär...
Men nu till frågan: hur gjorde ni? Hur resonerade ert barns far? Vems är valet om man ska hårddra det?
Alla tankar, ideér, funderingar är välkomna!