Ridled i Grillby

Kira

Trådstartare
Ska ut med ett gäng kompisar på ridleden i Grillby på lördag!
Ser fram emot en strålande dag med fniss. Det blir nog lite varmt, men vi får ta det lugnt.

Sv: Ridled i Grillby

Skam till sägandes så vet jag inte om det är ngr från Buke, och vad de heter i sånt fall. Vi är ihopskrapade från Tinkersidan...

Sv: Ridled i Grillby

han kallades för Sotis av den ägaren men han heter Quartz II och såg ut så här 1997

5433465.jpg

dock är han väldigt ljus på sommaren, blir näst intill svart på vintern.
Jag köpte honom därifrån 1996, såldes tillbaka till Grillby år 2000 och jag tror han såldes därifrån 2004 till Norrköping, och nu är han i Tumba..

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 605
Senast: MiniLi
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
296
Fritid Nu är det bara 4 dagar tills de första tävlingarna smyger igång, 6 dagar tills den officiella invigningen 🎉 Har ni börjat OS-peppen...
42 43 44
Svar
877
· Visningar
27 475
Senast: Zpunk
·
Hästvård Har en 15 åring som fått sin första foderstrupsförstoppning någonsin. Kom in från hagen, förmodligen lite uttorkad pga varmt väder och...
Svar
10
· Visningar
1 285
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama