Ridkapson vs bettlöst träns eller andra bettlösa alternativ?

Sv: Ridkapson vs bettlöst träns eller andra bettlösa alternativ?

Arg? Var står det att jag är arg? Jag höll bara med Spider och hon är väl inte arg, eller? :confused:

Det är lite trist att vi moderatorer ALLTID får prefixet ARG när vi råkar säga något. Vi kan faktiskt vara vänliga, artiga och hjälpsamma också. :idea: :rofl:

Senast ändrad:

Ditt användande av versaler tolkar jag som ganska hårda tillmäten. Men ingen fara på taket, det är klart ni ska göra ert jobb! :)

Förresten, varför skulle jag mörda dig? Jag vet ju inte ens var din brevlåda bor :D ;)

skönt att höra :) att du inte vill mörda mig alltså:)

man kan bli mördad här på buke ibland*skratt* inte för att det gör så mycket :) Det är som forum är helt enkelt.

Musserolan tyckte jah var ganska värdelös faktiskt. Jag TROR att det kan ha att göra delvis med att den väger för lite. Fast järn eller kedjekapson har de jag provat på funkat betydligt bättre. Tycker att ringarna sitter så väldigt tätt på musserolan.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
771
Senast: Soapbubble
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 835
Senast: mamman
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattras som rävar inte tar?
  • Förbereda hundar inför bebis?