Ridkapson vs bettlöst träns eller andra bettlösa alternativ?

Sv: Ridkapson vs bettlöst träns eller andra bettlösa alternativ?

Arg? Var står det att jag är arg? Jag höll bara med Spider och hon är väl inte arg, eller? :confused:

Det är lite trist att vi moderatorer ALLTID får prefixet ARG när vi råkar säga något. Vi kan faktiskt vara vänliga, artiga och hjälpsamma också. :idea: :rofl:

Senast ändrad:

Ditt användande av versaler tolkar jag som ganska hårda tillmäten. Men ingen fara på taket, det är klart ni ska göra ert jobb! :)

Förresten, varför skulle jag mörda dig? Jag vet ju inte ens var din brevlåda bor :D ;)

skönt att höra :) att du inte vill mörda mig alltså:)

man kan bli mördad här på buke ibland*skratt* inte för att det gör så mycket :) Det är som forum är helt enkelt.

Musserolan tyckte jah var ganska värdelös faktiskt. Jag TROR att det kan ha att göra delvis med att den väger för lite. Fast järn eller kedjekapson har de jag provat på funkat betydligt bättre. Tycker att ringarna sitter så väldigt tätt på musserolan.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 375
Senast: mamman
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 521
Senast: Queen
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 144
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 906

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka