Riddarskvaller....

Scorpan

Trådstartare
Tänkte bara skvallra och berätta för er som undrat (om nu nån av er har gjort det...) Men den lille i magen har faktiskt titta ut nu!

11/6 kl 18:35 kom vår lille son "Reid" till världen i snabba vändningar. Världens sötaste unge så klart :angel:

Senast ändrad:
Sv: Riddarskvaller....

Grattis Scorpan!

Då sitter du i sadeln på SM nästa år? :D

jaja fy fan det gör jag *hehe* Mnjae det beror på häst mest faktiskt. Min "stridshingst" är för gammal och för laddad för mina tävlingsnerver på SM så det beror på om jag hittar nått annat att rida på då =)

Måste ju lägga in en bild på underverket också!

{7FD428C4-209A-4F60-B0CD-65196CADEC5B}.jpg

Så det blev en liten väpnare i alla fall till slut! En son, menar jag, förlåt... :angel:

Grattis!

Tack alla!!

Gisburne: Väpnare? nänä han går raka vägen till riddarstatus ;) Du vet... Han kanske kan ta titeln "grandson of knights of justice in the soverign order of st john of jerusalem...." *fniss* Äntligen ett bra skäl till att köpa mig en liten Welsh!!

vilket är den egentliga orsaken att hästfolk skaffar barn- så de kan berättiga ett ponnyinköp:rofl:

Grattis!

JÄTTE gullig, gubben (ilex) är nu rädd att jag ska bli bäbis sjuk, vilket inte är svårt när man ser den lille.

hehe jag förstår hans oro ;) Men jag minns nån som på sm sa att det räckte med de hon hade ;)

Visst räcker det men.... De är ju så söta och luktar så gott. Men vaddå skulle det bli en till så gråter inte jag. Vi har ju tre töser så en kille... Jaja vår minsta ÄLSKAR traktorer så vi får låtsas att det är en kille :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 925
Senast: lizzie
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 253
Senast: mars
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
3 018
Senast: Trasten
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 514
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar