Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jaja fy fan det gör jag *hehe* Mnjae det beror på häst mest faktiskt. Min "stridshingst" är för gammal och för laddad för mina tävlingsnerver på SM så det beror på om jag hittar nått annat att rida på då =)
Gisburne: Väpnare? nänä han går raka vägen till riddarstatus Du vet... Han kanske kan ta titeln "grandson of knights of justice in the soverign order of st john of jerusalem...." *fniss* Äntligen ett bra skäl till att köpa mig en liten Welsh!!
Visst räcker det men.... De är ju så söta och luktar så gott. Men vaddå skulle det bli en till så gråter inte jag. Vi har ju tre töser så en kille... Jaja vår minsta ÄLSKAR traktorer så vi får låtsas att det är en kille
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Räknade på det för många år sedan, men borde vara någorlunda samma i dag - om du tänker ha stallet som fulltidsjobb så behöver du minst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.