Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina vinterfavoriter Àr frÄn Fager. Ganska tjocka utan att bli stumma i tygetJag behöver ett par vinterridbyxor/tights. Har idag ett par typ softshell frÄn granngÄrden. Men vill ha ett par lite mer rörliga. De andra Àr ganska stumma.
Dottern har tvÄ par frÄn kingsland som hon Àr nöjd med.
Hur Àr haybums? Uhips?
Ălskar Pikeur Candela, enda problemet Ă€r att de inte har nĂ„gon bra mobilficka.Jag har pikuer candela, mycket nöjd med dom men de kostar ju en hel del (skulle nog sĂ€ga att det Ă€r den största nackdelen).
Jag fĂ„r plats med min mobil i dom. Har en iPhone 12 mini, men Ă„ andra sidan brukar jag hellre ha den i en tröja som har dragkedja.Ălskar Pikeur Candela, enda problemet Ă€r att de inte har nĂ„gon bra mobilficka.
Ăven nĂ€r du rider? Jag kan ha den i nĂ€r jag gĂ„r utan problem men vid ridning fungerar det inte.Jag fĂ„r plats med min mobil i dom. Har en iPhone 12 mini, men Ă„ andra sidan brukar jag hellre ha den i en tröja som har dragkedja.
Japp, men föredrar att ha ficka med dragkedja som sagt.Ăven nĂ€r du rider? Jag kan ha den i nĂ€r jag gĂ„r utan problem men vid ridning fungerar det inte.
Jag riskerar hellre rejÀlt blÄmÀrke Àn att inte kunna kontakta nÄgon om jag skulle Äka avAngÄende att ha mobil i byxficka. Lite OT, men ÀndÄ menat till alla i vÀlmening. Att ramla av pÄ benet man har mobilen i Àr EJ att rekommendera. Jag fick vÀrldens största svullnad/blÄmÀrke, fick Äka in akut en dag nÀr jag totalkollapsade pÄ jobbet för jag hade rejÀla inre blödningar och nu flera mÄnader senare kan jag fortfarande kÀnna mig öm om jag rör mig hastigt.
TyvÀrr BARA för att jag hade mobilen pÄ benet och fick en rejÀl smÀll just dÀr, hade klarat mig betydligt bÀttre om mobilen inte var dÀr.
Det Ă€r ett blĂ„mĂ€rke âper seâ, men hade du sett det och sett hur det pĂ„verkade mitt liv i nĂ„gra mĂ„nader sĂ„ hade du nog tĂ€nkt omJag riskerar hellre rejĂ€lt blĂ„mĂ€rke Ă€n att inte kunna kontakta nĂ„gon om jag skulle Ă„ka av
NÄgonstans ska man ju ha mobilen och har man otur kan det sÀkert bli tokigt oavsett..
Jag har dessa och Àr nöjdJag behöver ett par vinterridbyxor/tights. Har idag ett par typ softshell frÄn granngÄrden. Men vill ha ett par lite mer rörliga. De andra Àr ganska stumma.
Dottern har tvÄ par frÄn kingsland som hon Àr nöjd med.
Hur Àr haybums? Uhips?
Det Ă€r ett blĂ„mĂ€rke âper seâ, men hade du sett det och sett hur det pĂ„verkade mitt liv i nĂ„gra mĂ„nader sĂ„ hade du nog tĂ€nkt om
Jag menade mer att det kan vara minst lika riskfyllt att rida utan mobil, om olyckan hÀnderHade jag skrivit att det var ett rejÀlt hematom som fick mig att ligga inlagd pÄ akuten sÄ kanske folk hade reagerat annorlunda.