Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Och här rider jag han för första gången...och ja..det ser för jävligt ut...Hade inte ridit i en engelsk sadel på två år och lädren var för korta. Klamrade mig fast för att inte glida av
Det är bra att fota lite då och då så man ser skillnaderna.
Ridmässigt så har han blivit en helt annan häst...sååå lättlärd .
Fixar numera neckreiningen hyfsat i skritt på en hand, hittar formen även i traven och blir känsligare och känsligare för sidvärtesrörelser.
Kropp & Själ
Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundavel & Ras Som jämförelse har det t ex startats 81 flattar och 631 labradorer på A-prov de senaste fem åren..
Under 2024 startades fem flattar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.