Min erfarenhet av lagsporten som sådan kommer från, -nej det kan vi inte det är match.. nej det kan vi inte det är match, nej... som svar på alla diskussioner om aktiviteter på helg med kusiner och småbröder mellan år 9-14. (tillsammans med individers deppighet om inte platsa i lag och att man var tvungen att spela bingolotto på lördagar. ) Och det faktum att minst en släkting är glad att han är 70+ så att han kan ägna halvtid åt att skjutsa barn och jobba halvtid.
Så nej du förstår faktiskt inte alls, över huvud taget. Det är ju det som är problemet, din oerhört smala bild av sport. Jag råkar vara intresserad av sport, jag kan inte ens säga att jag hatar bollsport, jag spelar lite till häst.
Jag har hållit på med klättring, kampsport, ridsport, gillar att jogga, älskar att cykla, "sportar" flera gånger i veckan älskar att åka slalom och har såklart haft barn i slalomskola på vintern. Det finns mängder av sporter jag jättegärna skulle vilja testa nu på studs (beach volley, gymnastik) om jag hade haft mer tid. Jag gillar inte den snäva lagsportens attityd och är ointresserad av den däremot.