Rida i californien?

Allie

Trådstartare
Hej
Kommer efter sommaren flytta till californien, närmare bestämt till mountain view utanför san francisco. Har insett att det innebär att jag måste sälja min häst, men vill inte sluta rida helt.

Finns det någon som har koll på hur det finns med ridskolor där? Eller om man kan hitta medryttarhäst där? Vill även gärna veta hur ridskolor i USA är, om det är liknade system som i Sverige?

Jag är en vuxen ryttare med 20 års erfarenhet av egna hästar och tävlar i dagsläget på MSV nivå i dressyren. Så jag vill försöka hitta något sätt att hålla igång ridningen på den nivån.

Tacksam för alla svar och erfarenheter.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
16
· Visningar
1 674
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 492
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 849
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 491
Senast: Pyrran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar