Sv: Ribban!

Den andra bilden ser ut som Anna Hilton.

edit: Åh, var det fler bilder än 1 ½! :D Sidan tog forever på sig att laddas.

Senast ändrad:

*kl*

Jag fick tid att åka ner idag. Fint med tre placerade svenskar i en världscupfinal, Anna Hilton 6:a, Johan Lundin 8:a och Niklas Lindbäck 9:a. :banana:
Sportspegeln ska visa lite ikväll så missa inte det.

Hoppas Anna Hassö klarade sig hyfsat efter fallet, någon som hört något nu efteråt? Det såg väldigt otäckt ut.

Jättekul för Johan och Nicke !! Och Anna Hilton oxå såklart men henne känner jag inte :p

Vad hände med Anna Hassö :confused:

Jag såg inte Annas fall, men jag tror att hon gick omkull på trappan. Hoppade första trappsteget, sedan orkade inte hästen upp och föll bakåt.
Ni som såg det får rätta mig om jag har fel.

Vad hände med Linda, Therese och Tobbe ??

Tobbe missade jag. Linda fick en utbrytning på ett hinder, det såg ut som hon inte hade rätat upp hästen tillräckligt på ett smalt hinder. Annas häst gick som sagt om kull, från de som jag pratade med så hade det rätt fort så språnget upp blev stort och hästen kom för nära andra trappsteget och så hände det som hände...

Så här hoppade Son of a Bitch på hinder nr 2.... Inte spikrak om man så säger...

IMG_0688.jpg

IMG_0689.jpg

Tycker denna bilden är härlig och fylld med fart! Anna Hilton på andra veterinärbesiktningen ikädd fjol och flip-flop-skor...

IMG_0785.jpg

Den bilden är kanon - den är ju "äkta", till skillnad mot det fotomontage man ser på Linda och Dobbin....

Bildtexten är dock fel - inte Nicolas utan någon annan fransman, Dubois eller Scherer kanske?

Liknande trådar

W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar