Sv: Ribban!

Är det någon som vet vad Anna bröt?
Operationen var ju tydligen i ryggen och hon hade "klagat" på dålig känsel i benen enl media.

Ja, det var kombinationen (hinder 9a o 9b) som fotograferna smattrade mest på. De ville ha oss funktionärer ur vägen eftersom de bara fick stå i sin "hage" och för att få hoppbilder med Torso i bakgrunden var det bara den kombinationen som funkade.

hihi, inte lätt att vara banbyggare där alltså. inte nog med att man ska göra en banan i WC-finalklass, man måste ställa hindrena så TT syns i bakgrunden i lagom vinkel och rätt ljus osv åxå :rofl:

såg de precis.
Hon har haft otrolig tur som fortfarande kan röra sej.

Tråkigt att hon slutar med fälttävlan men är ett klokt val.
bara o önska henne lycka till på dressyrbanorna nu.

*KL*

Viktig info:

Missa inte 1 hel timme fälttävlan från Ribban ikväll mellan 18-19 på kanal: Sportexpressen! :bump: :bump:

*kl*
page1_1.jpg

Johan och Tom

page11-1026-full.jpg

Niklas och KC

Charlie lilla..va d meningen att denna bilden skulle läggas in här? :angel:
Den e ju från Boekelo förra året...har yrCharlie varit framme? ;)

Nej, den länkade jag inte till, en annan låg här häromdagen. Men efter datorkraschen så har jag ominstallerat lite program och bilderna har nog bytt plats på nått vis...

Se det som att det är en himla tur att det ÄR Nicke och KC, det kunde ju varit bild från prisutdelningen i Saumur eller en fölning eller vad som helst.

En sportkanal som jag inte hade en aning om fanns, så när jag såg att de skulle sända från Ribban så skrek jag beklagande därhemma och äldste sonen idoitförklarade mig direkt: du, den ligger på knapp 43, har vi haft i över ett år, hahaha.

Ooops :o

Så du kanske också har den? Den ingår i vårt programpaket.

Nej, den länkade jag inte till, en annan låg här häromdagen. Men efter datorkraschen så har jag ominstallerat lite program och bilderna har nog bytt plats på nått vis...

Se det som att det är en himla tur att det ÄR Nicke och KC, det kunde ju varit bild från prisutdelningen i Saumur eller en fölning eller vad som helst.

haha, bevare mej väl..bilden från Saumur får inte komma ut här..räcker den ligger på hemsidan...:rofl: för det är ju inte alls offentligt... :cool:

Näpp den har inte jag så nu får du allt rigga upp en webbcamera här så vi oxå kan se :angel:

Du är väl data kunnig så det fixar väl du :devil:

Liknande trådar

W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar