Sv: Ribban!

En praktisk fråga: Kan man få startlistor på plats som vanlig besökare? Kostar det något?

/Tigertofflan, har gångavstånd till ribersborg :d

Jo, inträdet kostar, men det kan jag leva med :D Kommer inte riktigt ihåg hur det var med startlistor och så förra året.

Äsch, om inte annat kan jag ju alltid höra med funktionärerna där nere :)

*kl*

Jag ska ju dit och jobba då...och jag hoppas definitivt på bättre väder än förra året, då vi typ regnade bort vissa dagar. Sen tycker jag att det är rätt tråkigt att de har gjort det "nya" upplägget med terräng och hoppning på söndagen...tråkigt med så kort tävling. Jag är ju dock väldigt glad att vi har en helsvart häst...han är rätt lätt att få ren. :angel:

Jag tror varken Magnus eller Sara kommer till start, utan det blir nog de nio som jag skrev. Katrin har fullföljt några internationella tävlingar, men haft en del stopp. Hon kvalade ju inte till VM till exempel.

Jäkligt kul ska det bli iaf och showen kommer bli kanon! :banana:

Jag kommer förmodligen och kollar på söndag!
Men det beror på vädret, vi ska flyga ner.

Fio, ska du dit?

*kl*
Är det någon som vet vilken dag/tid Jan Jönsson och Magnus Gällerdal ska ha clinic på Ribban? :confused: :idea:

Jag ska dit, i alla fall på söndag, ev lördag också. Någon som vet var man kan se startlistan och starttider?? Hade varit bra att veta starttider i dressyren, vill ju inte vara där redan kl. 8.30 för att inte missa någon.

Nä jag hittade inget där, men nu hittade jag på Equipe.nu tack vare allatidersrocky här ovanför. Nu blir det ändå inte så att jag åker dit på lördag, men på söndag kommer jag!

*kl*

Jag fick tid att åka ner idag. Fint med tre placerade svenskar i en världscupfinal, Anna Hilton 6:a, Johan Lundin 8:a och Niklas Lindbäck 9:a. :banana:
Sportspegeln ska visa lite ikväll så missa inte det.

Hoppas Anna Hassö klarade sig hyfsat efter fallet, någon som hört något nu efteråt? Det såg väldigt otäckt ut.

jag har bara hört att de var livshotande ... ???
Fick höra de av en kompis som sett nyheterna..
själv har jag ingen aning.

livshotande var det inte enl vad jag läst samt sett på sportspegeln.

tyckte btw att inslaget i sportspegeln var helt kasst, mest snack om hur hiiimla faaarligt det faktiskt ääär med fälttävlan, vem som vann osv nämndes typ i en bisats :smirk: typiskt svensk sportjournalistik *suck*

KL...

Här är iaf några få bilder från Ribban. Men jag vet inte vem det är.:o

Blandat084.jpg

Blandat083.jpg

Blandat082.jpg

Blandat081.jpg

Liknande trådar

W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar