Sv: Ribban!

Dom bilder du hade lagt ut från Ribban på Johans hemsida är ju bara :love:

(För jag antar att det måste var du som gjort det)

Bara för dig att sätta dig i bilen och köra söderut, du hinner hem till mig om du kör nu. Du kan få fika till TVn om du e snäll!

Tack. :) Jag har tagit ett par och Lotta en.
Ett himla pysslande när Johan och Niklas varit på samma tävlingar, mkt jobb blir det, fast kul.

....eller så kan jag ragga upp någon häromkring som har den kanalen :p Problemet blir väl hur man skall lyckas övertala någon som inte är ett dugg intresserad av att titta på hästar en hel timme :cool:

Finns det ingen vanlig kanal som kommer sända?

Det verkar inte så, denna kanalen är ju helt okänd (fast inte för sport-nördar kanske).

Någon som såg reportaget igår? Det var ju riktigt bra tycker jag. De visade mest svenskt, kul, kul. Ffrån både dressyr, terräng och banhoppningen, med Janne som berättade. :) Och intervjuer med en hel del.
Fler sådana här reportage i framtiden tack! :bow:

Mrs L: Vi hade jättetrevligt och saknade dig i sällskapet igårkväll! Nicke kom med nybakade bullar (eller hur de nu var införskaffade).

Någon som såg reportaget igår? Det var ju riktigt bra tycker jag. De visade mest svenskt, kul, kul. Ffrån både dressyr, terräng och banhoppningen, med Janne som berättade. :) Och intervjuer med en hel del.
Fler sådana här reportage i framtiden tack! :bow:

Mrs L: Vi hade jättetrevligt och saknade dig i sällskapet igårkväll! Nicke kom med nybakade bullar (eller hur de nu var införskaffade).

Ja du, en annan fick ju jobba hela natten igår när andra göttade sej framför TV:n :crazy:

FAST åh andra sidan fick ja oxå ta del av det trevliga sällskapet senare på kvällen ;)

Nicke han är allt en hjälte, han hade med sig bullar till Anna på sjukhuset igår. Bullar verkar vara hans specialitet.. ;)

Äsch han köpte dom säkert på Shelltappen, dom har ju sådana där nybakade goda där ;)

Liknande trådar

W
Fälttävlan Jag citerar från Ridsports hemsida: "På måndagen presenterade förbundskapten Jan Jönsson de ryttare som ingår i fälttävlans VM-trupp...
Svar
2
· Visningar
1 263
Senast: LenaH
·
T
Fälttävlan Hittade ett nyhetsklipp (visserligen ett par veckor gammalt) Viktoria Carlerbäck och Sara Algotsson är i princip klara för...
2
Svar
23
· Visningar
2 693
Senast: aicha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar