Resväska (handbagage)

pepp

Trådstartare
Jag är ute efter en ny handbagageväska! Jag har inga krav förutom att den ska vara gul :D
Har suttit och googlat lite men tycker mest jag kommer till underliga hemsidor.

Spelar ingen roll om det är tyg eller hårdplast!
Vill helst inte betala multum heller, max 1500. Gärna under 1000. Om det ens finns!

Här har du några mindre underliga hemsidor som har gulingar :)

Tingstad
Helmer Nilsson
Samsonite

Eller varför inte Jollyroom, där har de dessa fina :D

355319.jpeg

Jag har denna modell (fast svart)!

29501936-origpic-ad758d.jpg

Köpte min på väskan.com, den kommer från Epic!

Jag är ute efter en ny handbagageväska! Jag har inga krav förutom att den ska vara gul :D
Har suttit och googlat lite men tycker mest jag kommer till underliga hemsidor.

Spelar ingen roll om det är tyg eller hårdplast!
Vill helst inte betala multum heller, max 1500. Gärna under 1000. Om det ens finns!
Ska du flyga med den? Håll dig inom minimi-måtten för de flesta flygbolag, t ex ryanair och SAS som är 55x40x20 cm. Tänk också på att några flygbolag har 8 kg som maxvikt, då vill man inte ha en väska som väger 4 kg!
Gul väska :)

Ska du flyga med den? Håll dig inom minimi-måtten för de flesta flygbolag, t ex ryanair och SAS som är 55x40x20 cm. Tänk också på att några flygbolag har 8 kg som maxvikt, då vill man inte ha en väska som väger 4 kg!
Gul väska :)

Jo flyga var tanken :) använder i princip bara handbagage när jag ska iväg och tänkte att jag då lika gärna kunde köpa en snygg en :D
Tack för tipsen!

Jo flyga var tanken :) använder i princip bara handbagage när jag ska iväg och tänkte att jag då lika gärna kunde köpa en snygg en :D
Tack för tipsen!
Smart att köpa en gul väska (även om det inte är min favoritkulör).
Min svarta samsonite 55x40x20 har 204 bröder på varje flight -> det rycks i många av dem :D

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 364
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 504
Senast: Saeta
·
Äldre Japp då har dagen D kommit då jag måste leta ny bil ganska så pronto. Har "leasat" (300kr/mån inkl. viss service) mina svärföräldrars...
Svar
2
· Visningar
422
Senast: Mixoman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama