Resultat från idag, Gartow och Vedema?

TrixaLagom

Trådstartare
Nu förgås jag snart av nyfikenhet! Hur har det gått idag? Hur går det för alla de svenska ekipagen i Gartow? Hur har det gått på Vedema?

Någon som vet var man kan hitta resultat? Jag tycker jag har letat överallt men utan framgång.

Sv: Resultat från idag, Gartow och Vedema?

Här är länken till Tysland...GARTOW 160 km
Annelie etta just nu, Camilla 4:a. Frida och Jessica uteslutna. 5 av 11 startande kvar på banan.

Ang. Vedema hörde jag ang 80km* att Maria HE vann, Anne Schuber 2:a och Caroline Franzen 3:a!

Uppdaterar mig själv, i 80* på Vedema kom Timmy 4:à å Emelie Ekström 5:à.

Annelie verkar för övrigt gått imål i Tyskland. Snittat över 16 km/h. Håller tummarna för Camilla fortfarande!

Hurra! Tusen tack!

Och grattis till Anneli, och hoppas CK och Sokrates klarar sig hela vägen!

Woho! Jag ser att CK och Sokrates har kommit i mål på fjärde plats, på strax över 11 km/h. Stort grattis!

Resultat från Vedema finns på arrangörens hemsida samt Facebook! Även bilder (FB).

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 239
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Äldsta tikens mage har varit ett problem i många år. Vi har varit på utredningar hos flertalet olika veterinärer, även sådan som ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 057
Senast: super
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 595
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det här med sommar är fan inget kul. Varför är det så upphaussat? Det är ju hemskt. Idag har jag suttit inne i stort sett hela dagen...
2
Svar
24
· Visningar
2 352
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar