resultat från Bremen

R

reining_docky

Nån som vet hur det gick i Bremen i går?
försökte kolla på srha´s hemsida med de funka inte!!
Vet nån vart man kan hitta resultaten???
MVH Sofia

Sv: resultat från Bremen

Tja inte speciellt bra för någon av de Svenske åtminstående inte under Fredagens klasser inkluderande CRIO reiningen. Bäst av de Svenske under Fredagen var Johan Friberger men han hamnade långt ner i prislistan dock före Rick på Plain Justin och Peter Ljungberg. Förvånadsvärt många av toppryttarna råkade ut för tappskor under pågående ritt. Rudi Kronstein, Volker Schmitt för att nämna några.

Hej du vännen

Jag antar att du redan hittat dom om du varit inne på sidan igen, eller :idea:

Monke ;)

Aber doch !

Suverän ritt av Tina Kunstner-Mantl, Österrike som vann CRIO med 146 poäng före sin landsman Rudi Kronsteiner 144 och Oliver Stein Tyskland 144 (Dom red inte om utan singlade slant där Rudi Kronsteiner vann.) Frank Perret, Frankrike på 5 plats.

Okej det vara bara så att jag hade fått andra uppgifter.
Dels att det bara var en CRI, men det kanske var en lagtävling också= CRIO?

Varför singlade dom slant om dom hade olika poäng?
Jag trodde att Tina Kunstner, Lady Lena Twist och Oliver Stein, hade samma poäng alltså 146 och singlade slant, där Tina vann och Oliver Stein, Kickin Freckles tvåa.
Rudi Kronsteiner, Seventh Iron på tredje plats med 145,5 poäng och sedan Frank Perret Smarty Pep Whiskey 144.
Plain Justin och BH Enterprise hade samma poäng 138, enligt mina uppgifter och Svenskarna hamnade runt 20 plats.

Monke

Hej du

Jodå, det har väl funnits lite liv i mig hela tiden bara inte så mycket här på Buke. :D
Men nu kom det ju upp lite som jag tycker är kul, så jag kickade igång tangentbordet igen. :d

Jag har ledsnat lite på att diskutera sadelstorlekar och western för nybörjare. :smirk:
Missförstå mig rätt nu, det är tur att inte alla är som jag då hade vi kanske inte fått in fler nya i sporten, men det triggar inte igång mig längre att försöka frälsa alla. :o

Är allt väl med dig och syrran? Jag hörde att det var lite strul med pållen eller kommer jag ihåg fel. :confused:

Själv så jobbar jag som en liten iller med mitt, och det är bara att hoppas att vi får till det på sluttampen.

Jag kommer till Tumbleweed i alla fall, skulle ni dit? Jag skall bara titta och njuta hela helgen det skall bli såååå kul :d

Monke :)

Jo, jag har väl hört talas om lite..... :angel:
Visst det blir lite tråkigt med samma gamla ämnen här på western....men du det finns fler forum.... ;) jag är definitivt inte bara här.... :)
Syrran och jag mår bra, fast hästkraken har ju gått och fått spatt! :crazy:
Gå in på
showthread.php
så får du veta mer..... ;)

Just nu är hon under igångsättning och vi ska till vet nån gång mars/april igen, men jag kommer att uppdatera i tråden allteftersom........ :D

Hörde från nån att du skulle jobba på Tumbelweed, stämmer det?
Vi får hålla oss hemma eftersom Chappe inte kommer att vara igång tills dess och man har ju inte råd att fara på alla tävlingar tyvärr :crazy: :angel:

/Carina :eek:

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Min arbetsplats går under kommunals kollektivavtal, och enligt avtalet var löneökningen en specifik genomsnittlig summa, en ”pott”. Jag...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 760
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: igbest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka