What happens in Jamaica stays in Jamaica!Ja personalen var fantastisk! Så himla gulliga. Vi älskade vakten, han tog hand om mina kläder när jag råkat supa bort domDont ask
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
What happens in Jamaica stays in Jamaica!Ja personalen var fantastisk! Så himla gulliga. Vi älskade vakten, han tog hand om mina kläder när jag råkat supa bort domDont ask
![]()
Bara på en dagsutflykt från teneriffa men det var en jättefin ö. Mycket natur att se. Kan definitivt tänka mig en vecka där. Hyra bil är att rekommendera.Har precis bokat en vecka på La Gomera i marsVerkar vara en mysig ö med vackert natur! Någon som varit där?
Japp. Har varit på Kuba också. Med reservation för att jag kan ha haft otur, men... gillar inte! Har visserligen inte sett hela Kuba och inte upplevt landet under alla årstider, men var i Varadero i februari. Fruktansvärt oförutsägbart väder. Ena dagen strålande sol och skönt på stranden, nästa dag låg folk i vindjackor och byggde vindskydd av överblivna solstolar. Men blåfrusna läppar.Och nu måste jag fråga tråden! Ngn som varit på Cuba? Funderar över att kombinera Jamaica med Cuba nästa vinter! Synpunkter?
Jag och mamma åker till Palma första veckan i Maj. Har varit där nån gång som liten men inte i vuxen ålder. Vi ska bo på ett mysigt mitt i gamla stan. Kom gärna med tips på restauranger osv. Antar att det är ganska turistigt?
Sen blir det Tel Aviv IGEN i oktober. Kan inte hålla mig borta därifrån!![]()
Jag drömmer om en resa till Budapest eller Malta. Har lovat mig själv att när jag skaffar ett jobb, då ska jag få en examensresa!
Men i allmänhet när det är väder för det, är det värt en tusenlapp för att rida en timme i Hyde Park? Eller är det mest åka häst med någon uttråkad tonåring på en gammal cob i längst fram i ledet?
Hur mycket tid har ni?Jag försöker sy ihop ett besök hos vänner i Sussex till sommaren. De bor enkelt, kan vi lugnt säga, så vi får väl satsa på någon sorts boende i närheten.
Vad tror ni är om alternativen, hysa in hunden på pensionat och flyga och hyra en bil där eller ta med hunden och bila från Sverige?
Jag har varit där, en vecka i januari för några år sen.Har precis bokat en vecka på La Gomera i marsVerkar vara en mysig ö med vackert natur! Någon som varit där?
Jag var dit på en dagstur för typ 15-20 år sedan, men då fanns nog inga hotell där så man kunde bo där vad jag vet. Men jättehäftig natur och historia, visselspråk och massa legender om häxor osv!Har precis bokat en vecka på La Gomera i marsVerkar vara en mysig ö med vackert natur! Någon som varit där?
Tjaa, en och en halv vecka, kan vi väl vara borta.Hur mycket tid har ni?
Då hade jag lämnat hunden hemmaTjaa, en och en halv vecka, kan vi väl vara borta.
Jag som varit lite sugen på att åka dit....Jag var dit på en dagstur för typ 15-20 år sedan, men då fanns nog inga hotell där så man kunde bo där vad jag vet. Men jättehäftig natur och historia, visselspråk och massa legender om häxor osv!
Kan hålla med om sjösjukan på färjan dit, minns att folk spydde som flugor haha
Har ni några bra tips på prisvärda hotell i Berlin?
Tack för tipsen!Hittar du ett bra pris på Sofitel i Ku'damm inklusive frukost så passa på. Fanastiskt fräscht och trevligt hotell med hlet makalös frukost!
Ramadan Alexanderplatz avråder jag från. Trevlig personal, kanonläge, okej frukost, men vi hade en helt horribel mögellukt på vårt rum. All vår packning stank mögel och gammal fuktskada när vi kom hem.