Haha. Sorry!Ha ha! Tackäven om det inte var vad jag hoppades på att få höra. Jag har inte programmet framför mig nu men tror att vi ska till Banos ändå, med guide.
Får se fram emot det då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha. Sorry!Ha ha! Tackäven om det inte var vad jag hoppades på att få höra. Jag har inte programmet framför mig nu men tror att vi ska till Banos ändå, med guide.
Får se fram emot det då!
Vad söker du? Sol, bad, stad, fest, lugnt?Vi ska nog åka någonstans en vecka i juli. Någon som har förslag på var? Relativt kort restid önskas (från Göteborg). Helst inte Italien eller Spanien.
Ingen aning för tillfället.Var ligger den stugan? Jag älskar verkligen Åland, framförallt norra Åland; Geta, Dånö etc. Hyrde stuga ett år, nästa år fick vi låna ett sagolikt, ABSOLUT sagolikt ställe ensamt högt uppe på en klippa med utsikt över havet. Den resan var ovärdelig.
Polen i slutet av april. Flyg till/från Warszawa, tre nätter. MEN, vi ska bila till Krakow (30mil) och se landet, för det är det vi uppskattar och tycker om, vi är eg. inga stadsmänniskor. Hur hade ni lagt upp det, ni som besökt städerna, en natt i Warszawa och två i Krakow, eller tvärt om? Eller kanske det finns någon pärla på landsbygden som vi inte vet om?
Vi kommer vilja se städerna och jag ser fram emot museet om judarnas historia. Jag ser också fram emot koncentrationslägren. Sen har jag funderat på den där silvergrottan. Finns det något annat ni rekommenderar? Vi är rätt så snabba av oss och betar av aktiviteterna snabbt, och älskar att köra bil. Så aktiviteter utanför stan är bara positivt.
Vi kommer tidigt på söndag fm och flyget tillbaka går sent på em på onsdagen.
Bomba med tips om ni har![]()
Jag ska visst spendera största delen av sommaren jobbandes på Jersey (alltså ön utanför Frankrikes kust, inte i Usa). Verkar vara ganska svårt att hitta information om denna ön. Någon som varit där och har några smultronställen man inte får missa?![]()
Jag och sambon tänkte boka resa 4-7 maj (komma dit på kvällen den 4:e) och det lutar mycket åt Budapest.
Någon som varit där och kan ge tips? Var ska man bo? Vad ska man göra? Är det varmt i början av maj? Hur lätt är det att ta sig runt?
Vi vill ha en lagom lugn weekend!
Jag och en kompis ska på en liten roadtrip i sommar!
Vi börjar i Dubrovnik, sen Mostar, Sarajevo, Srebrenica och avslutar och flyger hem ifrån Belgrad!![]()
Vilken gård är det?? Jag har också varit där och ridit men minns inte för mitt liv vad gården hette, känner igen det när jag hör namnet (om det är samma...). Jag var väldigt nära att köpa med mig "min" häst hem.....Jag har en superbra kontakt om ni vill bo på hästgård utanför Budapest och rida lite.
Åh, har du nåt särskilt tips så langa hitKul städer! Jag gjorde nästan samma tripp i fjol fast omvänt. Belgrad, Novi Sad, Sarajevo, Mostar och sist Dubrovnik. Sarajevo var en klockren favorit!Dubrovnik not so much och Belgrad kräver en dag eller två innan man hittar charmen. Mostar hann vi tyvärr knappt med då vi blev kvar i Sarajevo två nätter extra men det var en väldigt vacker stad det lilla vi såg.
Hoppas att ni får det skoj!![]()