Reservlistan

Marvin

Trådstartare
Får man nåt besked via mailen om det blir strykningar så att man kommer med? Eller måste man själv hålla koll?

Sv: Reservlistan

Ja det ska du få. Jag har fått det de gånger jag varit reserv, dock minns jag inte om det är något du måste fylla i/välja?
Men jag tror att det bara ska fungera. Har du fått ett mail där det står att "din anmälning är reserv?" För då måste du ju få en där det står att du är registrerad :)

Jag har fått mail från arrangörerna när det blivit strykningar och jag har stått som reserv. Så du bör få mail, men det är nog bra att ha lite koll själv.

Ja man får ett mail.
Tror det är samma som när man anmäler och kommer med. Dvs, 'Din anmälan till ... har blivit mottagen' eller nått sånt.

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
409
Senast: Nepenthe
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
293
Senast: Mineur
·
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 759
Senast: Raderad medlem 142658
·
  • Omröstning Omröstning
Hemmet Bakgrund till frågan: Fick besked av en stremingtjänst jag inte har abbonemang på just nu är de kommer att ändra villkoren så att endast...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
7 182
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Oseriös avel 2023