Reptilerna

Emor

Trådstartare
Då sambon vart på fotohumör tänkte jag visa upp lite nya bilder på våra små djur :)
Majsormen Snuff, dryga året

Majsormen Dizzie, även hon dryga året

De både, lite äldre bild

Skäggagamen Diana, helt klart den mest tacksamma att fotografera, hon är snäppet lugnare ;) 5 år

Och den ena i radarparet Max & Mini, fångad på kort är Max

:)

Sv: Reptilerna

Gud vad fina majssnokarna var, speciellt tillsammans!
Måste bara fråga, är det vanligt att de är vita? Trodde annars "albinoormar" var gula? men din ser mer vit/beige ut?
Hur fin som helst i vilket fall!

De finns i väldigt många olika färgvarianter, Dizzie är av snowcorn varianten :)
Hon tackar och bockar!

Skäggagamen var jätte söt, ormar har jag inte mycket för :crazy:
Fick hjärtsnörp senast idag på förmiddagen när jag hämtade ved och fick ett ömsat huggormsskinn i handen. Då stannade hjärtat för att sen sätta igång och bulta i hundra nittio knyck....

/B

Jo hon är söt Diana :)
Aah, nej att bli överraskad tycker inte jag heller om , men såhär har jag inget problem med dom som tur är då sambon är allergisk

Åååh, jag blir helt salig av bilderna på dina fina ormar!:love:

Har alltid velat ha orm men omgivningen vill inte att jag ska ha det. Får nöja mig med att klappa andras ormar istället. Sambons en kompis har en massa kryp hemma hos sig. Boaormar, kackerlackor, skorpioner, spindlar mm och jag hade visst ett öra till öra-leende när vi gick därifrån.

Visst är dom vackra :love:

Spindlar är inte min grej, men annars kan det vara det mesta :)

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602
Hästvård Fick några dagar in på det nya året beskedet jag fruktat. Shettisen som fick ett fånganfall för drygt tre år sedan har till följd av det...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
9 230
Senast: nintendo
·
IT & mobiler Hej! Jag vet att det finns en hel del duktiga fotografer här och jag skulle behöva lite hjälp! Efter att ha köpt en digital...
Svar
19
· Visningar
2 953
Senast: Domenico
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 526
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama