Rensa bort gamla inlägg

A

Alkemisten

Hejsan..

Jag skulle vilja rensa bort inaktuella inlägg som jag gjort från min profil... Går det?

Sv: Rensa bort gamla inlägg

i prenumerationer eller när man söker på inlägg som du gjort?

tror tyvärr att du får stå för vad du skrivit....

BeastieBabe skrev:
i prenumerationer eller när man söker på inlägg som du gjort?

Jag menar när man söker efter inlägg som jag har gjort..

Rockriddaren skrev:
tror tyvärr att du får stå för vad du skrivit....

Vad menas med detta? Det är klart att jag står för det jag skrivit.. Men jag ser ibland nicks som jag vet skrivit många inlägg att de bara har ett fåtal i sin profil - jag undrar hur det är möjligt.

nej du kan inte radera några inlägg som du skrivit i forumen.. gjort är gjort.. skulle det vara något extra speciellt så prata med moderatorn i just det forumet..

men du kan alltså inte rensa bort inlägg från forumen för att du inte är intresserad av svaren längre..

Alkemisten skrev:
Vad menas med detta? Det är klart att jag står för det jag skrivit.. Men jag ser ibland nicks som jag vet skrivit många inlägg att de bara har ett fåtal i sin profil - jag undrar hur det är möjligt.

Menar du när du kollar här:
foruminfo.jpg

och klickar på de olika länkarna?

Att vissa har många där beror på att de skrivit i forum som inte rensas så ofta.

Skriver man de flesta av sina trådar/inlägg i forumen Gnägg, Ungdom, Äldre Ungdom och Senior så finns bara inlägg ett fåtal veckor tillbaks. Medan om du skriver på t.ex Bukefalos-hjälp så finns alla dina inlägg (om de inte blivit borttagna av någon särskild orsak) kvar sedan sista större omdaningen av forumet.

Totala antalet inlägg kan man heller inte ändra på och där räknas även raderade inlägg in.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 411
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Jag har kvar min urgamla mailadress (hotmail 😄) sedan 20 år, och ibland känns mailnamnet utdaterat och barnslig. Men jag galet mycket...
Svar
7
· Visningar
420
Senast: Trott
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 454
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?