Rengöra halkskyddstejp?

SpanskaLoppan

Trådstartare
Vi ska sälja vårat radhus och håller på att snygga till inför fotografering. Mäklaren tyckte att vi skulle ta bort halkskyddstejpen i trappan upp till den inredda vinden då den ju ser lite trist ut.
Men min tidigare erfarenhet säger att det är hopplöst att få bort tejpen utan att behöva skrapa och slipa bort limrester och därmed måla om hela trappan. Något vi inte riktigt kommer hinna göra på 5 dagar med 2 barn hemma och inga barnvakter.

Tänkte försöka få tejpen ren istället så ser det lite trevligare ut. Någon som sitter på nåt bra knep? Dammsugaren tar inte alla små smulor, katthår och damm, det liksom sitter fast i tejpen...
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 029
Fritid Jag la vantarna på några gamla symaskiner för ett tag sedan, i någon slags vilseledd förhoppning om att jag skulle kanske möjligen på...
83 84 85
Svar
1 689
· Visningar
105 240
Senast: Buck
·
Hästvård Jag har ett islandshäststo född 02. Hon har så länge jag kan minnas haft dålig hovkvalité, men det har aldrig varit någonting som har...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 812
Senast: wrangler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp