Jag är ju klart färgad av vana men gillar verkligen deras blandning (ger Hoof and Skin). En lagom liten skopa (har lite mindre till den mindre hästen) för att täcka koppar och zinkbehoven och får en del andra bra grejer på köpet. Hade jag behövt ge makromineraler upptill hade jag nog hellre pytsatt med dem eller letat upp någon enkel makroblandning (med rena som i inte förorenade) mineralsorter i.
Jag kände mer att när jag läste på då för många år sedan så blev jag väldigt tveksam till kunskapen och kvalitén på råvarorna hos de större företagen utifrån info och mailkontant så då bara gick jag helt över till FP och sedan har jag inte orkar bry mig mera
Jag betalar gärna en hel del mer för deras helhetskoncept även om de sågats av spaderÄss någon gång pga inte mer utbildning än honom eller något. Men allt jag själv kunde läsa som hästägare stödjer deras info och riktlinjer så det liksom känns tryggt för mig. Mycket däri mina val grundar sig och hoppas såklart det kommer mer sådant här även i Sverige