Rena mineraler - ersättning Forage plus

Jag har kört med Forage plus nu i några år. Beställde från UK och dom har räckt länge. Tror även med moms etc att det är billigare att köpa från dom direkt än tex stigsberggård. Nu börjar det snart bli dags igen, vart handlar ni andra?

funderar på om jag bara skall handla från Forage Plus igen. Jag kör just nu Key minerals + zink/koppar då mineral blanding i sig själv inte täcker helt behovet.

Jag har räknat på det och det blir några kronor billigare att beställa från UK. Så jag köper i Sverige och slipper därmed både att ha ett lager, krångla med tullavgiften och jaga paketet på obskyra små ställen.
 
Jag har räknat på det och det blir några kronor billigare att beställa från UK. Så jag köper i Sverige och slipper därmed både att ha ett lager, krångla med tullavgiften och jaga paketet på obskyra små ställen.
fick en rabattkod på 10% med, så undrar hur stor skillnaden är. Men som sagt, det är billigare, men man måste köpa in ett lager och det är lite krångligt :D
 

Liknande trådar

Foder & Strö Skickade in mann för analys för ett tag sedan och fick reda på att min häst behöver så rena mineraler, kraftfoder som möjligt då ponnyn...
Svar
3
· Visningar
893
Foder & Strö Hej! Jag har beställt rena mineraler från forageplus som äntligen kommer imorgon. Ni som ger rena mineraler, väger ni upp i portioner...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: Hymra
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 457
Senast: Irival
·
Tävling Satt och tittade på runt TDB, främst för att jag var intresserad av prisnivån på tävlingar runt om i Sverige. Tittade också lite på hur...
2
Svar
20
· Visningar
4 645
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp