Remontträns i Prestigebrunt?

fjordtokan

Trådstartare
Ja nu när man köpt ny sadel så matchar inte tränset till sadeln.. (åhh dagens i-landsproblem). Så nu undrar jag om någon vet ett snyggt remontträns som matchar Prestige bruna färg på sadel, kan även vara lite mörkare men ska ändå vara en liknande nyans så det inte skär sig :p

Färg på sadeln:

Sv: Remontträns i Prestigebrunt?

globusträns i newmarket som du sedan oljar (inte dränker) in borde få liknande färg :idea:

Mmm kanske det.. Vad har du för träns till din snygga ombyggda sadel då? Liknar färgen

får surfa in på globus hemsida nu då :D

inga andra som har några tips?

finns prestiges egna träns som remont?

Tack! Hon är så fin i brunt :love: Ska bara hitta en bra brun dressyrgjord också :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 680
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
Utrustning Jag har nyss köpt en ny sadel som inkl stigläder och sadelgjord landade på runt 50.000 kr. Medryttaren har ridit två gånger sedan dess...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 843
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar